Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Uff, Rockstar har virkelig gått på en smell ved å gi ut det spillet her. Så nå at folk med Xbox til og med har problemer. Litt vanskeligere for de å patche vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 De har nok gått på en rimelig smell der ja. Synd egentlig. Tror de skal ta seg en snakk med de som testa og fant ut at spillet var OK, eller kanskje de ikke har testa spillet på noe annet enn en PC. Ikke vet jeg, jeg kom meg over de groveste feilene i spillet. Desverre er ikke alle like heldig. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Synes det en skam at dette spillet (PC-versjonen) får gode karakterer i tester. Jeg har rett og slett lagt fra meg hele spillet, og kommer ikke til å spille det med det første pga bugs og elendig optimalisert grafikk. Jeg er rett og slett overasket over at så elendig grafikk, kan kreve så bra hardware. Skulle nesten tro de hadde droppet portingen til PC, og i stedet har satt i gang en form for emulering av PS2. Om et år når Geforce 7800 prisene er halvert og et par hundre MB med patcher er kommet, vil jeg heller vurdere å dra det frem fra hyllen igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Grafikken er ikkje spesielt imponerande nei. Men kvifor kan eg ikkje skifte oppløysing skal tru? Rockstar bør sette alle midler på ein patch. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Grafikken er enkelte plasser direkte stygg faktisk. Det som tar alt av resurser er lys of effektene. Partical effektene, lys effektene, alt det der. Om jeg skal si min erlige mening syntes jeg mer om grafikken på Vice en San Andreas. San Andreas er stort ja, morsomt og til tider frustrerende, men ikke akkurat en grafisk perle. Tror Rockstar bør komme med en patch snart. Har lest på et annet GTA forum en stor del threads om folk som irriterer seg grønn over feil man normalt ikke skulle ha sett i en ferdig versjon av spillet. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Vel, nå har jeg et problem! Når jeg skal ta oppdraget "render ketchup". skjer dette når CJ skal kjøre bilen ut av garasjen: Altså, bilen blir stående og spinne fordi den ikke kommer seg ut av garasjen. Det er jo plent umulig å skippe sekvensen også... Endret 7. juli 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har aldri hatt noen problemer i San Andreas. AI'en er jo tragisk dårlig ( :!: ), men det har jo ikke noe med bugs å gjøre. Forøvrig har jeg kun blitt "rammet" av èn bug (nåja, egentlig ikke rammet), og det er den hvor lyden forsvinner en liten stund mens det regner på det hardeste. Ingen andre bugs i mi San Andreas-bok. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Da er du blant de heldige, jeg for min del hold på å gjøre ende på tastatur, mus og flatskjermen pga høyst irriterende grafikk bugs, lyd bugs og glitcher. Tok meg 3 hele dager å sortere ut elendigheten og vinne over dem alle. Nå maler GTA SA som en katt, tør vel ikke noe annet Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Vel, nå har jeg et problem! Når jeg skal ta oppdraget "render ketchup". skjer dette når CJ skal kjøre bilen ut av garasjen: Altså, bilen blir stående og spinne fordi den ikke kommer seg ut av garasjen. Det er jo plent umulig å skippe sekvensen også... Woohoo! Mailet Rockstar og fortalte de om problemet. Jeg fikk beskjed om å aktivere frame limiter før missionet, og gjett om det funka! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Da er du blant de heldige, jeg for min del hold på å gjøre ende på tastatur, mus og flatskjermen pga høyst irriterende grafikk bugs, lyd bugs og glitcher. Tok meg 3 hele dager å sortere ut elendigheten og vinne over dem alle. Nå maler GTA SA som en katt, tør vel ikke noe annet Nei, jeg tror nesten det er omvent! Jeg og alle de jeg kjenner har nada problemer med San Andreas. Men det kan jo alltids hende at alle av oss er heldige. Anyways: Hvor SA funker hos meg, funker ikke BF2, så jeg har jo også problemer med spill! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 [iC' date=08/07/2005 : 20:10] Da er du blant de heldige, jeg for min del hold på å gjøre ende på tastatur, mus og flatskjermen pga høyst irriterende grafikk bugs, lyd bugs og glitcher. Tok meg 3 hele dager å sortere ut elendigheten og vinne over dem alle. Nå maler GTA SA som en katt, tør vel ikke noe annet Nei, jeg tror nesten det er omvent! Jeg og alle de jeg kjenner har nada problemer med San Andreas. Men det kan jo alltids hende at alle av oss er heldige. Anyways: Hvor SA funker hos meg, funker ikke BF2, så jeg har jo også problemer med spill! I det første dagene etter SA kom til PC, ble gtaforusm oversvømt av folk med problemer på en eller flere punkter. Uendelig mange poster der i starten. Så dere har nok vært blant de heldige som ikke har plagdes med spillet. Men heldigvis plages du med BF2, føles litt bedre da Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hm, har ingen bøggs tror jeg, men er det flere som reagerer på feil motorlyd fra bilen de kjører? For eksempel når jeg kjører Blista Compact (Honda Civic tror jeg) på motorveien "i høy fart" så skifter den plutelig fra noe som høres ut som en 1,6 liter bensiner på 7000rpm til en 12 liter lastebildiesel på 2400rpm . Synes forøverig at motorlydene på bensinbilene er utrolig kjedelige, ikke engang eldre amerikanere som skal ha 8 liters v8 bensinere høres noe mer spennende ut enn en japansk strikkmotor. Ikke at det nødvendigvis er en bøgg da men Lyden fra lastebilene og GMC pickupen liker jeg (diesel 4evah )! Ellers utenom de små klagene der funker spillet fett her, utrolig morsomt spill, og beviser nå egentlig at topp grafikk slettes ikke behøves for å gjøre et spill underholdende. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Men heldigvis plages du med BF2, føles litt bedre da Oppdaget en annen bug, jeg så to lastebiler på en motorvei i dag, en på hver side av midstripa (4 kjørebaner på veien). Da jeg nærmet meg forsvant plutselig den ene! Men jeg ble ikke irritert. Har ikke hatt noen som helst plager med SA, jeg. Og livet er godt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Nå har, mystisk som det er, SA ikke plaged livet av meg. Til gjengeld virker ikke The longest Journey lengre eller et MC spill som fulgte med Wingman joysticka mi. Hm, er det en konspirasjon på gang imot meg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Uff, Rockstar har virkelig gått på en smell ved å gi ut det spillet her. Så nå at folk med Xbox til og med har problemer. Litt vanskeligere for de å patche vil jeg tro. er jo mange spill til xbox som har blitt patchet , man har jo harddisk og forhåpentlig vis live Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Jeg har et plagsomt problem med det i hvertfall. Kansje noen av dere kan hjelpe meg Bilde Som dere ser er ikke det akkurat noe morro å spille med sånn grafikk. Er det noe jeg kan gjøre med det ? edit: leif Endret 10. juli 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Uff, Rockstar har virkelig gått på en smell ved å gi ut det spillet her. Så nå at folk med Xbox til og med har problemer. Litt vanskeligere for de å patche vil jeg tro. er jo mange spill til xbox som har blitt patchet , man har jo harddisk og forhåpentlig vis live Men GTA:SA er ikke live spill.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Uff, Rockstar har virkelig gått på en smell ved å gi ut det spillet her. Så nå at folk med Xbox til og med har problemer. Litt vanskeligere for de å patche vil jeg tro. er jo mange spill til xbox som har blitt patchet , man har jo harddisk og forhåpentlig vis live Men GTA:SA er ikke live spill.. er da vell fortsat mulig og lage et patch som kan lastes ned , Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Løste problemet mitt, installerte Nvidia 77.72 så ble alt bra, ikke noe bugs som jeg har lagt merke til ennå. Men er litt skuffet over grafikken Nvidia 80.40 er ikke å anbefale til GTA:SA. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Grafikken er ikke bra, men den duger. Det største problemet er etter min mening den kunstige intelligensen som enkelte steder er helt udugelig, spesielt utenfor kjøretøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå