SGE7000 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg så en gang en ambulanse som, på den venstre bakdøra, ikke hadde skrift, slik at det ble en LANCE som kjørte foran meg. det har jeg sett flere ganger Lurer nesten på om det er meninga Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Når man starter en "Gang War", så løper ofte 2-3 av "motstanderne" VEKK fra meg? :S Og i jakten etter dem, får jeg "Do not leave the war zone" e.l. :S Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 De eneste problemene jeg har hatt er med lyden. Enkelte deler av lyden forsvinner, for eks motorlyden til bilen, eller stemmene til de som snakker når jeg kjører missions. Prøvde å sette på undertekst, så jeg fikk med meg det jeg ville, men da går ofte underteksten sinnsykt fort. Vises i 0,1 sekund. Umulig å rekke og lese det.. Bortsett fra disse feilene må dette være det morsomste singleplayerspillet jeg noensinne har spilt. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Må innrømme, at når jeg satt meg ned å spillte det i dag, så ble jeg fasinert. Til tross for de grafiske feilene, har Rockstar igjen fått til ett ganske bra gameplay Får bare håpe de kommer med en patch som fikser en ting og to. - Azton Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Eneste problemet jeg har hatt er som nevnt over det med at noen av lyden forsvinner så man bare hører radio osv... Ellers fungerer spillet utmerket! Kjører 1600x1200x32 @ 85 Hz med full draw distance, MIP Mapping "ON", Visual Quality "Very High" og 3x AA med Frame Limiter "ON" Ikke noe lagg e.l på en Intel Celeron 2.39 @ 3.65 1024 PC2700 Club3D Geforce6800LE (umodda) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Hadde en del grafiske problemer med svart texture i horisonten. Fikk et tips om å lese her: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=195879 Gjorde så, fulgte instruksjonen, og det virka. Nå kjører GTA:SA mer eller mindre perfekt. Men selv om det mer åpenlyste buggene er borte, etter nesten 2 ukers slit, er det fremdeles en del små glitcher her og der som bare en patch kan fikse. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Jeg driver nå å tar over områder på vei mot 100% kontroll. Oppdaget dette lille området nå nettopp, er det en bug eller skal jeg virkelig speide etter gjengmedlemmer på denne lille flekken? edit: Var visst mulig å ta over det området og. Endret 23. juni 2005 av arehei Lenke til kommentar
Jekyll Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg driver nå å tar over områder på vei mot 100% kontroll. Oppdaget dette lille området nå nettopp, er det en bug eller skal jeg virkelig speide etter gjengmedlemmer på denne lille flekken? edit: Var visst mulig å ta over det området og. I følge Brady-guiden, så trenger du ikke og ta over dette området, så derfor er det ikke noe bug. Jeg personlig ville ha tatt det over for å være sikker. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) jeg sliter enormt med den første danse konkurransen til OG, så reagerer ikke spillet på halvparten av trykkene mine.. og dermed er oppgaven tilnæremlig umulig å klare .. andre som opplever det? Endret 24. juni 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Pluss at jeg skulle starter Ryder oppdrager, kom til barber shop, valgte en frisyre som kosta 50$ og trykket "Lshift" som beskrevet. Ingen ting skjedde. Om jeg ikke tar feil heter den frisyren "Cesar" eller noe sånt, og den har man fra før av Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 jeg sliter enormt med den første danse konkurransen til OG, så reagerer ikke spillet på halvparten av trykkene mine.. og dermed er oppgaven tilnæremlig umulig å klare .. andre som opplever det? Ja. Det er mange mange mange andre som sliter med det samme. Eneste håpet ditt er å sende save-filen din til en annen så han kan gjøre oppdraget for deg. Jeg vet ikke om noen som har klart å fikse bug'en om man først har den. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Pluss at jeg skulle starter Ryder oppdrager, kom til barber shop, valgte en frisyre som kosta 50$ og trykket "Lshift" som beskrevet. Ingen ting skjedde. Om jeg ikke tar feil heter den frisyren "Cesar" eller noe sånt, og den har man fra før av Og dern frisryen kan man ikke velge dan det er på hode fra før av, men jeg hadde jo flere valg og det var de som ikke virket. Men fikse den feilen, eller rettere sagt, GTA ombestemte seg og ville heller oppføre seg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ja. Det er mange mange mange andre som sliter med det samme. Eneste håpet ditt er å sende save-filen din til en annen så han kan gjøre oppdraget for deg. Jeg vet ikke om noen som har klart å fikse bug'en om man først har den. Vel, jeg klarte den til slutt, med bare 90 poeng`s margin. Men jeg legger også merke til en grafikk "tabbe", når man steiler med motorsykkel, så blir lyset værende nede på bakken samtidig som lyset farer opp sammens med sykkelen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Lysene er ikke oppgradert for fem flate ører ser det ut som. Smelte inn i en lys rig på byggeplassen rett ovenfor safehouset i San Fierro (det du vant i siste race mot Catalina) og knuste riggen. Så opp og var der fremdeles selv om lyskasterne var borte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Andre som har problemer med sykkelen som står utanfor huset til CJ? Av og til når eg laster eit spel er det ein høg brummelyd, som ein forvrengt motorsykkel elns. Lyden kjem frå sykkelen, men når eg skubber den forsvinner lyden. Dette spelet trenger ein patch. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har hatt så mange problemer med dette forbanna h**o spillet at jeg kunne ha skrevet bok om det! Lenke til kommentar
Rhodium Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) ,22/06/2005 : 15:52] Når man starter en "Gang War", så løper ofte 2-3 av "motstanderne" VEKK fra meg? :S Og i jakten etter dem, får jeg "Do not leave the war zone" e.l. :S Har hatt samme problem mange ganger i tillegg forsvant min ak med godt over 3000 skudd heilt plutselig! loada om og om igjen men ikkje noke tegn til mitt kjære våpen og siden eg er heilt i begynnelsen får eg ikkje kjøpt nye heller! det er veldig dumt med slike feil som lager dype riper i spillegleden i eit ellers fantastisk spel! håper på patch!!! Endret 27. juni 2005 av Rhodium Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg er så irritert, og aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med problemet. Hos meg og mange andre går det ikke ann å ta Taxi-oppdrag. Jeg har nå gjort _alt_ annet i spillet enn Taxi, og står da fast på 99,47% etter over hundre timer total spilletid (litt gjetting). Argh! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg er så irritert, og aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med problemet. Hos meg og mange andre går det ikke ann å ta Taxi-oppdrag. Jeg har nå gjort _alt_ annet i spillet enn Taxi, og står da fast på 99,47% etter over hundre timer total spilletid (litt gjetting). Argh! Skjer det ingenting når du trykker 2? :S Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Joda, Taxi mission starter. Problemet er bare at det ikke finnes noen (kan kjøre rundt i 20 minutter uten å finne en person) som vil sitte på. Det er ikke bare jeg som har problemet: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=197557 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå