Gå til innhold

[GTA]San Andreas, bare "bugs"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har kjøpt spillet nå, å vil si det fungerte bra på pc'en min.

Har ikke lagt merke til så utrolig store bugs, kun noen grafiske ja.

Slapp også muntlig eksamen, så GTA hele helgen :D

Samma her ;)

Ang bugs! Jeg har merka at spillet låste seg en gang, hoppa ut av spillet altså. Ogsåe skjer det noen ganger at spillet stopper opp, skjermen blir svart, og det kommer en melding opp på skjermen fra ATI. Om en GPU feil eller noe i den dur!

Ellers har jeg ikke lagt mere til noen spesielle bugs. Er bare på første øy, har brukt litt lang tid her, men har det gøy med å kjøre sammen med gjengen (i lowriderbilen min) og overta territorier. :D

Lenke til kommentar

feil? hadde ingen feil så lenge det fungerte

Nå preseterer spillet å fryse hele maskinen bare 1-5 sekunder ut i spillet.

Blåskjerm som man kaller det.

Men det som virkelig er rart er at Spillet fungerte utmerket i går helt til kl 8 på kvelden. Da hadde jeg byttet plass på lydkortet.

Satte det så tilbake til der det hørte hjemme.. ingen forandring.. tok ut lydkortet, ingen forandring.

Så hadde jeg planlagt en reinstall av windows, tok den, ingen forandring..

For å si det sånn.. begynner å bli lei..

Lenke til kommentar

Spillet har låst seg noen ganger, men det tror jeg er pga pc-en.

Ellers så kommer jeg ikke videre i oppdraget "Burning Desire". Når jeg kommer opp til Denise, så blir skjermen svart og lyden forsvinner. Trykker jeg Escape en gang og deretter Resume, så kommer lyden tilbake, men bildet er og blir borte. Noen som kan hjelpe med dette, uten at jeg skal ta fokus fra det tråden handler om.

Lenke til kommentar

Rent teknisk må dette være et av de dårligste spillene som har kommet til PC den siste tiden. Elendig grafikk, som på en eller annen måte likevel krever bra hardware (emulerer den PS2 eller?), og fullt av bugs i både lyd og grafikk.

Tydelig at Rockstar driter fullstendig i PC, og bare har gjort det de må for å få spillet til å fungere på en PC.

Lenke til kommentar
Forøvrig syns jeg grafikken faktisk ikke var det spor bedre enn Vice City..

Akkurat. Det forventet jeg ikke heller, siden begge er basert på GTA3, men saken er den at til tross for samme grafikk er San Andreas MYE mer krevende enn Vice city.

Vice city kjører klokkerent på min PC (6600GT) i 1680x1050 med grafikk og draw distance på fullt.

San Andreas må ha både grafikk og draw distance på lavt, og oppløsning på 1024x768 før det blir spillbart. Elendig. :cry:

Lenke til kommentar
Det jeg har problemer med er skjermkortet og støtte i GTA: SA. Radeon 9200 er ikke akuratt heftig, og teksturene på fotgjengere og andre personer enn meg selv flimrer, så man har problemer med å se de i blant. Vet flere enn meg har problemer med Radeon 9200 blant annet. Det fikses vel en gang.

Har også et problem med at spillet avslutter på enkelte ting, for eksempel når jeg skal spille basketball.

Du løser ditt problem med å invistere i ett bedre skjermkort, en patch eller driver oppdatering fikser ikke ett skjermkort som ikke har kraft nok til å dra spillet.

Sett alt på lavt, og oppløsning på 800x600 så hjelper det litt tipper jeg

Lenke til kommentar
Forøvrig syns jeg grafikken faktisk ikke var det spor bedre enn Vice City..

Akkurat. Det forventet jeg ikke heller, siden begge er basert på GTA3, men saken er den at til tross for samme grafikk er San Andreas MYE mer krevende enn Vice city.

Vice city kjører klokkerent på min PC (6600GT) i 1680x1050 med grafikk og draw distance på fullt.

San Andreas må ha både grafikk og draw distance på lavt, og oppløsning på 1024x768 før det blir spillbart. Elendig. :cry:

Har selv 6600GT og min kjører lett på 1152 oppløsningen og alt på fullt, det har i noen få tilfeller vært minimalt med hakking når mye skjerm, men det merkes knapt.

Lenke til kommentar
Det jeg har problemer med er skjermkortet og støtte i GTA: SA. Radeon 9200 er ikke akuratt heftig, og teksturene på fotgjengere og andre personer enn meg selv flimrer, så man har problemer med å se de i blant. Vet flere enn meg har problemer med Radeon 9200 blant annet. Det fikses vel en gang.

Har også et problem med at spillet avslutter på enkelte ting, for eksempel når jeg skal spille basketball.

Du løser ditt problem med å invistere i ett bedre skjermkort, en patch eller driver oppdatering fikser ikke ett skjermkort som ikke har kraft nok til å dra spillet.

Vel, rart at Omegadriverne gjorde problemet merkbart mindre.

Alt annet fungerer enn bare teksturene på peds og andre karakterer. Sorry, men du har ikke peiling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg har ATI, og da hender det at hele spillet fryser i 10sec.

Så kommer det en ATI-feil som spør om jeg vennligst kan skrive

til dem hva som gikk galt, og hva jeg gjorde.

Etter den feilen kan jeg bare spille videre, men oppløsningen i windows blir skiftet

til 800x600 :X

Og så får jeg lydbuggen etter det da...

Topp spill uansett. Trekker lite ned.

Lenke til kommentar

Vel, rart at Omegadriverne gjorde problemet merkbart mindre.

Alt annet fungerer enn bare teksturene på peds og andre karakterer. Sorry, men du har ikke peiling.

Har i hvertfall nok peiling til å invistere i ett godt nok skjermkort for spilling.

Lenke til kommentar
Jeg kjører med et 6800GT, på 1024x1280, har på full distance, og max på egentlig alt.

Det går egentlig ikke helt glatt hele tiden, å det kan begynne å hakke litt, sånn at man blir sint..

Må jeg ha bedre skjermkort for å få det inn??

tja...

Vil tro at det er en annen del av systemet som henger igjen, da ;)

Lenke til kommentar
Jeg kjører med et 6800GT, på 1024x1280, har på full distance, og max på egentlig alt.

Det går egentlig ikke helt glatt hele tiden, å det kan begynne å hakke litt, sånn at man blir sint..

Må jeg ha bedre skjermkort for å få det inn??

Med den maskinvaren du har så er det noe feil når det hakker for deg. Som jeg sa lenger opp på siden så har jeg 6600GT og kjører høyere oppløsning og alt på fullt, og opplever minimalt med hakking en sjelden gang.

Stå i Windows og trykk ctrl+alt+del og sjekk hvor mange programmer som kjører. Jeg har lagt inn mye på maskinen, og har rundt 40 prossesser liggende. Du burte prøve slå av så mange som mulig, prøv de som ligger under deg som bruker, ikke de som ligger under system eller lokal tjeneste.

Og du har vel slått av alle programmer når du kjører spillet? Sitter du f.eks. med nedlasting gående i bakgrunnen så er det nok til å senke ytelsen i spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...