Gå til innhold

[GTA]San Andreas, bare "bugs"

Anbefalte innlegg

Er litt pist over San Andreas etter bare noen timers spilling. Spillet er jo fullpakket av irriterende bugs. Grafiske bugs, audio bugs, alt for mye.

Det jeg lurer på er om det er mange andre som opplever de her buggene. Jeg får f.eks ikke opp lyd, kanskje en og annet bakgrunns støy, men ingen ting annet. Biler kjører gjennom solide objekter. Pluss at jeg skulle starter Ryder oppdrager, kom til barber shop, valgte en frisyre som kosta 50$ og trykket "Lshift" som beskrevet. Ingen ting skjedde.

Håper de kommer med en rekke pathcer snart, for jeg er pist :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har gjort det anbefaler jeg å oppdatere alle drivere, og se hvilke problemer det løser (jeg har for eksempel ikke et problem verken med lshift-knappen eller lyden, og har heller ikke opplevd at biler kjører gjennom solide objekter.

Det kan se ut som det faktisk er din pc, ikke spillet (tror du virkelig at Rockstar hadde sluppet spillet uten lyd, for så å fikse det med en patch?)

Lenke til kommentar

Du er ikke alene om problemer. Maskina mi er så oppdatert som overhode mulig, men her er det virkelig bugs i søkk og pine.

Det crasher innimellom uten forvarsel. radiokanalene funker ikke. Lyden forsvinner på annathvert filmklipp.

Disse feilene blir nevnt på Game Spot i deres anmeldelse, og jeg lurer virkelig på når Rockstar vil gjøre noe med dette,

Jeg kommer neppe til å spille mer før de kommer med en patch.

Lenke til kommentar

Jeg klarte å fikse lyden på mitt Audigy 2 kort ved å åpne speaker settings og sette speakers til 2/2.1. Det viste seg nemlig at den sto på 5.1 oppsett noe som resulterte i at lyden ble sendt ut på de andre jackene hvor ingen ting var plugget inn og den lyden som kom gjennom steroen var bare halv.

Men der er fremdeles en del bugs i spillet. Meget mange grafiske bugs. Som klatreplanter som er langt fra veggen, hus som forsvinner, biler som kjører "overlyds" fart (litt overdreven men :))

Lurer også på når det kommer en patch, for dette spillet er jo meget morsomt og underholdende men spillgleden ødelegges når du finner så graverende feil. De har had nesten et år på seg til å få en skikkelig porting fra PS2 ti PC og så klarer de ikke å fjerne "små bugs".

Lenke til kommentar
Har ikke opdaget noen feil ennå, for jeg er ikke sånn pirkete.

Er ikke pirket over små grafiske bugs, men når bugsen blir så graverende at det går utover spillbarheten, da blir jeg pirkete. Når spillopplevelsen ødelegges pga bugs, da er det noe feil i mine øyne, og det er ikke pirk.

Lenke til kommentar

Det jeg har problemer med er skjermkortet og støtte i GTA: SA. Radeon 9200 er ikke akuratt heftig, og teksturene på fotgjengere og andre personer enn meg selv flimrer, så man har problemer med å se de i blant. Vet flere enn meg har problemer med Radeon 9200 blant annet. Det fikses vel en gang.

Har også et problem med at spillet avslutter på enkelte ting, for eksempel når jeg skal spille basketball.

Lenke til kommentar

Ingen grafiske bugs, men derimot en direkte HERPA ki...F. eks: jeg satt meg inn i lowrideren og skulle kjøre bort til lowrider-stedet da jeg hørte en propelllyd. Jeg fryktet at det var en diger lastebil som kjørte utenfor på gata, så jeg kjørte ikke ut fra gårdsplassen. To sekunder etter, dundrer det et propellfly inn i bilen. Den sprenger, jeg dør og får mission failed :(

Lenke til kommentar

hehe.. fikk også ett propell fly over meg, men det var på en landevei, og jeg klarte å svinge unna.. syns det var litt arti igrunn...

lydbugs har jeg også problemer med.. er av og til når det begynner å regne skikkelig, så forsvinner all lyd utenom lyden av regn og vind.. og må som oftest starte spillet på nytt for å få det fikset igjenn.. er av og til den kommer tilbake når været er blitt bedre.. er jo sykt irriterendes da.. håper på patch snart

Lenke til kommentar
hehe.. fikk også ett propell fly over meg, men det var på en landevei, og jeg klarte å svinge unna.. syns det var litt arti igrunn...

lydbugs har jeg også problemer med.. er av og til når det begynner å regne skikkelig, så forsvinner all lyd utenom lyden av regn og vind.. og må som oftest starte spillet på nytt for å få det fikset igjenn.. er av og til den kommer tilbake når været er blitt bedre.. er jo sykt irriterendes da.. håper på patch snart

Mange Kamikaze fly i SA, merket det da jeg hadde kjørt til toppen av det høyeste fjellet.

Pluteslig krasjet det et fly rett i fjellveggen, det sklei ned og tok meg med i farten.

:p

Det eneste jeg har merket med SA feilmessig, er disse grafikk-feilene, ikke noe særlig det er bare himmelen som blir delt opp i 6 nyanser av blått, med tydelig skille.

Lenke til kommentar

Fan ass, vet ikke om jeg gidder å betale for et sånt spill, høres ut som det bare er tull med det. Er det virkelig verdt penga sine? Lyst å laste det ned, å sjekke det liksom. Hvis det ikke er så ille som jeg tror kjøper jeg det. Er det ille venter jeg til å kjøpe det til en patch kommer ut.

Så, skal jeg kjøpe det? :p

Lenke til kommentar

dette er ett av beste spillene som er og få kjøp,

men det hadde ikke akkurat gjort vondt om spillet virket!

Har hatt bare tull med det siden jeg kjøpte det. er så lei, håper de rockstar folka blir saksøkt eller no.. pest på kontoret deres eller noe sånt :angry:

Lenke til kommentar
dette er ett av beste spillene som er og få kjøp,

men det hadde ikke akkurat gjort vondt om spillet virket!

Har hatt bare tull med det siden jeg kjøpte det. er så lei, håper de rockstar folka blir saksøkt eller no.. pest på kontoret deres eller noe sånt :angry:

Du har et poeng og jeg er way ahead of you....Siden jeg lastet ned spillet. Som den onde kyniske liberalisten jeg er.

Men det rare er at untatt det grafiske bugget så fynker spillet mitt hundre prosent. Noe som bør virkeligt være bensin på bålet til de som brukte sparepengene sine på dette spillet

Nå må jeg si at jeg betalte 599,- for ps2 versjonen. Som er så godt som 2 versjoner av PC versjonen. Så samvittigheten min får de aldri.

Lenke til kommentar

Men da kjøper jeg det imorgen, er det klikk håper jeg på patch umiddelbart.

Jeg vet at man ikke kan forvente perfekte spill til pc lenger, men av det jeg har hørt og lest om san andreas virker for meg latterlig. Men vi får nå se, skal ikke dømme det etter jeg har prøvd det selv.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...