d_stenvig Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Av og til må jeg begynne å tvile. Plutselig var DVD spilleren, og DVD RW'en vekk fra systemet! Sjekka enhetsbehandling, og der sto de alle sammen (Pioneer DVD-106 & NEC DVDRW ND-2510A) med et gult spørsmålstegn, sammen med "RAID-kontrollere" og en fysisk ukjent CDROM - "V386 Stealth DVD SCSI CDROM Device". Raid-kontrolleren fikk jeg til å innstalere igjen, mens de tre andre forblir med spørsmålstegn. Jeg prøvde å avinnstalere de, sånn at de innstalerer seg selv ved ny oppstart (som er vanlig i WinXP), men nei, window bare "fant dem". De ville ikke innstalere dem. Hva gjør jeg?? Finner ingen setups til disse, er vel heller ikke vanlig praksis?? Bare firmware. Hjeeelp!! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 søk på www.google.com med id'en (husker ikke navnet på den tall-koden. ), den skal stå på en lapp som sitter på cd-rommen(e). Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Feilen retta jeg i regedit.. måtte slette noen verdier.. Thx windows.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå