Gå til innhold

På utkikk etter bærbar

jesk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter en relativt oppdatert bærbar, med ganske god ytelse i prisklassen 12-15000 kr. Men siden jeg er så og si helt blank på emnet tar jeg gjerne imot hjelp fra folk som kan mer enn meg. :)

Jeg trenger ikke ha det nyeste 3D-kortet da jeg ikke skal spille alt mulig nytt, men en del bør maskinen takle. Det jeg vil ha er en generelt rask maskin, som jeg kan lett kan ta med meg, men også bruke til innspilling av musikk og i det hele tatt se filmer, surfe etc. (og også spille litt avogtil). Helst lang batteritid. Høy oppløsning på skjerm er også noe jeg holder høyt. Harddisk trenger ikke være all verdens da jeg kanskje skal kjøpe en ekstern.

Jeg har sett litt på tundra-maskiner, men er usikker på hvilken av disse som ville passet meg best? jeg har også sett på maskiner solgt av zepto og dell. Jeg er meget takknemmelig for all hjelp dere gir!

Takk,

Esten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får 8104 på tirsdag og etter det eg har fått vite er det ei veldig god maskin. Ser at budsjettet ditt er litt under så 8101 kan vere eit godt valg. Lykke til med valget.

tja, acer 8101 så slettes ikke verst ut. kjøp den og spandér på deg totalt minst 1 gb ram i maskinen, så tror jeg du har en rå laptop til en ikke alt for dyr penge! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...