HellFire- Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe en mp3 spiller til meg selv og en til dama.... Hva er igrunn forskjellen på disse 2 ? Creative MuVo V200 512MB Voicerec,FM Radio & LCD ,USB2.0,Retail og Creative MuVo Micro N200 256MB White Voicerec,FM Radio & LCD ,USB2.0,Retail De koster omtrent like mye, men den ene har jo dobbelt så mye minne. De har begge Radio, voicerec og LCD.. Hva gjør at Microen er så mye "dyrere" iforhold til minne kapasiteten? Bedre kvalitet på lyden? Mye mindre? noen som har peiling? Takker for svar.. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 microen er en del mindre, hvis man fokuserer mer på størrelsen. I tillegg så ser den, etter min mening, mye rundere ut i kantene. Bruttern har muvo og jeg har micro, og kan ikke annet enn å anbefale micro, fordi muvo kan være ganske klumpete for en liten bukselomme... Men når alt kommer til alt er det egentlig bare størrelsen som er forskjellen her. Ellers er de temmelig like (størrelsen på minnet og da)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå