Gaardon Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Når jeg slår på mikrofonen kommer det en pipelyd ut av headsettet og det er veldig lav lyd i mikrofonen hva kan det komme av? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Shitt feil forum Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Grunnen til at det piper er nok at du hører mic'en i headsettet (du må gjøre slik at du ikke hørere mic'en i headsettet). Ang. lav lyd så må du aktivere "mic boost" eller lignende. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Sjekk innstillingene i alsamixer. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Når jeg slår på mikrofonen kommer det en pipelyd ut av headsettet og det er veldig lav lyd i mikrofonen hva kan det komme av? Det kan komme av at du og pc-en din ikke befinner seg 40 meter ned i røret som dassen er koblet til. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Sjekk innstillingene i alsamixer. No sa han at det var feil forum, og ut i frå brukarnamnet hans er eg overbevist om han han høyrer heime ein heilt anna stad Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 No sa han at det var feil forum, og ut i frå brukarnamnet hans er eg overbevist om han han høyrer heime ein heilt anna stad Ikke mitt problem. Han spurte om hjelp med mikrofonen i Linux-forumet, vil han ikke ha hjelp med mikrofonen i Linux så får han finne seg et annet forum. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Ok jeg prøvde å skru ned lyden men det er ingen respons i micen ingen lyder uansett hvor høyt du roper Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Ok jeg prøvde å skru ned lyden men det er ingen respons i micen ingen lyder uansett hvor høyt du roper Eh, trur ikkje folk i dette forumet er spesielt interessert i å hjelpe ein CS-fjortiss som har problem med mikrofonen sin i Windows. Endret 11. juni 2005 av objorkum Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Har han sagt at han bruker Windows? Forresten, er du sikker på at du roper høyt nok? Prøv å samle alt du greier av slekt, venner, naboer og andre tullinger, så roper dere i kor. Endret 11. juni 2005 av zyp Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har han sagt at han bruker Windows? I post nr. 2 skriv han no "shit feil forum", så reknar med at han brukar Windows ja. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Flyttet fra Linux. Og frekke/sarkastiske svar er belønnet. Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei kjøpte meg et planatronics 90 * , hadde et make et fra før men med det nye headsettet må jeg "knipse" litt på micen så forsvinner pipingen som jeg har . Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det kan være at du har en dårlig mikrofon eller et dårlig lydkort. se om mikrofonvolumet er høyt i volumkontrollen. og sjekk om det ikke er en liten dverg som sitter på lydkortet ditt og lager pipelyder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå