Gå til innhold

Acer Aspire 5012LMi

jaKKo

Anbefalte innlegg

jeg har akkurat kjøpt meg en Acer Aspire 5012LMi og har litt problemer med Launch manager. den fungerte fint til å begynne med, men helt uten varsel sluttet den å funke. ingen av hurtigtastene fungerer, noe som er kipt da forsterkeren min reagerer på wlan kortet mitt :(. har noen hatt problemer med dette og kanskje funnet en løsning. jeg har altså akkurat installert winxp home, og har prøvd å reinstallere både lanch manager og e manager.

det eneste som funker er å endre 'trådløst alltid på' eller "-av" men da må jeg restarte maskinen for at endringen skal bli gjort :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey!

Hvorfor har du reinnstalert XP egentlig?? Jeg har selv en Acer TravelMate 8103WLMi

og må bruke samme programmer som deg. For det første så må du ha programmet oppe, slik at det går (Launch Manager). Da får du brukt ''snarvei-knappene''. Samme skjer hos meg, når programmet ikke er oppe, funker ikke ''snarvei-knappene''.

Jeg har ikke tørt engang å formatere laptopen, jeg lar den være som den er. Når jeg starta opp maskinen kunne jeg ta backup av alt jeg hadde på PC'en på starten med NTI Backup NOW! Da tar den backup av Acer sine programmer (Acer eManager, GradVista, Launch Manager osv.) BTW: Hyggelig å se at andre har samme produkt som meg!! :yes:

Viss du lurer på noe mere, snakk med meg! :thumbup:

PS: Som sagt, du må skru på programmet og la den starte opp med Windows. (Skriv ''msconfig'' på kjør og fiks der på ''Startup'' Okay??

Goodluck ;)

Lenke til kommentar

jeg prøvde å reinstallere bare for å se om det gjorde utslag.

jeg har testet litt på dette problemet nå, og har kommet frem til at microsoft office 2003 var grunnen til at det ikke funker. jeg har reinstallert det et par ganger med ulike programmer for å finne ut hva jeg må la være å installere.

har noen en anelse om hvilken office tjeneste som kan gjøre utslag på hurtigtaster?

det er hovedsaklig den trådløse og bluetooth knappene som ikke funker.

hovedprogammene jeg har testet å installere er word excell access og power point

Endret av jaKKo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...