eplee Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 postet tidligere enn post om at dataen hadde klikket helt etter kopiering av 4 gb filmer.. Dataen er når fikset ( ved å slette alle filmene i sikkerhetsmodus ) Men hvordan kan det ha seg at dataen ikke takler filmer? For hver gang man gikk inn på en mappe med filmer så kom det opp at Explorer.exe har begått en uloverlig oppgave... Og det kan ikke ha vært noe med filmene for de har jeg på en annen data som funker helt fint. Hva kan dette være?? Takker for svar. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 FAT32 har en maksimum fil-størrelse på 4GB Lenke til kommentar
eplee Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Bruker NTFS så det kan ikke være det... Lenke til kommentar
Yo_yo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg har samme problem Sinnsykt irriterende.. Kordan kan jeg rette opp i dette? Den var ikke sånn før! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hva slags filmer er over 4 GB da?? Det er filmer som varer rundt 8 timer +/- Jaja, vet ikke hva det problemet, og har aldri opplevd det selv heller ettersom jeg ikke har eller vet om noen filmer på over 4GB... Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dersom innholdet i mappen er satt til "miniatyrbilder" forsøker XP og finne et skjermbilde fra filmen. Dersom filmen er kodet i et språk som XP ikke forstår, klarer den ikke oppgaven og lukker programmet (explorer.exe). Lenke til kommentar
Yo_yo Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dersom innholdet i mappen er satt til "miniatyrbilder" forsøker XP og finne et skjermbilde fra filmen. Dersom filmen er kodet i et språk som XP ikke forstår, klarer den ikke oppgaven og lukker programmet (explorer.exe). kult Tror jeg fikset det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå