DemptD Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jaja, tok noen bilder av mamma's bil. Dette er første gang jeg prøver å ta "ordentlige" bilder.... Tips/råd? Resten er her: http://www.demptd.net/gallery/index.php?al...=name&order=asc -DemptD Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Legg bilen litt lenger ned på bilde....ikke midt i hvis du skjønner hva jeg mener... Mindre gress, mere himmel... Det tror ihvertfall jeg at ville gjortbilde litt bedre... Men hey...Det var et tøft bilde... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Kule da Prøv å ikke få bilen midt i bildet, ellers bra, syns jeg. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg ville brukt en annen metode for å skjule skiltet, f eks. gjøre det helt hvitt. Slik det er nå tar skiltet alt for mye oppmerksomhet. Ellers var det et ganske bra bilde. Fine farger og en spennende vinkel. Lenke til kommentar
SoloNo Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg ville også ha benyttet meg av litt mer tilt på kamera, slik at det blir mer skyer og mindre gress. Ellers er bildet veldig bra! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det likte eg betre enn det første, ikkje sentralisert og det der, men skiltet tar framleis for mykje oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Skru av skiltet før du tar bilde. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jada, et tøft bilde det der. Du har kuttet litt ned på gresset, og fått litt mere himmel i forhold. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Bilen skal kjøres på veg, ikkje på gress!! Kvifor tar du da bilde på gress? Skal den sjå lavere ut? Og ikkje "kutt" kantene på bilen, la heile bilen vises, slik som på det siste bildet her, la heile bak-felgen osv vise. Bilen i bakgrunnen på det siste er også forstyrrande, ta vekk slike element! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg ville brukt en annen metode for å skjule skiltet, f eks. gjøre det helt hvitt. Slik det er nå tar skiltet alt for mye oppmerksomhet. Ellers var det et ganske bra bilde. Fine farger og en spennende vinkel. Helt enig her! (Jeg klarer dessuten å lese skiltet.. Lite poeng i å dekke det da) Lenke til kommentar
DemptD Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Takk for svar Skal huske på alt til neste gang //DemptD Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Manipuler skiltet til noen falske tall isteden, så stjeler det ikke mye oppmerksomhet pga "skjulingen" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Eller bare la være å skjule skilt. Tror ikke du har noe å bekymre deg over. Bilen er vel ikke en kjent bil i biljakter? Lenke til kommentar
I16 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Synes det var tøffe bilder - bra for en nybegynner å være! @skiltet: Hvis du først skal sensuerere det, så bør du gjøre det skikkelig, for det er godt mulig å se nummeret... Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det siste bildet var fint Det var så sterke å fine farger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå