diffe Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg sitter med en celeron 2,7 ghz. Har ett 9600Xt kort og får jo spilt men uten den helt store grafikken. Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe meg ny maskin og tenkte på en AMD 3500.. Vil jeg merke stor forskjell? driver jo med litt annet enn spilling og.. Det er en vanlig Celeron, ikke noen Celeron D. Er det noe dere ville anbefale, eller blir det mest "score" og skryt i diverse tester liksom?? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Anbefales på det sterkeste. Du vil merke STOR forskjell. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tja hva med en 3200 den yter ca det samme som en 3500 og er billigere, den sammen med et nForce 3 hk ville gjøre susen . Lenke til kommentar
diffe Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Jøss, takk for raske svar.. Har tittet litt på komplett og sånn, får jo greie pc'r der. trenger ikke sjerm så tenkte jeg kunne velge 3500+ istedenfor 3200+, og fortsatt spare noen kr men vil jeg ikke merke noen forskjell mellom dem? Har ikke veldig peil på dette.. men takk for svar Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Du vil vel kun merke forskjell i div testprogramm,ellers vil de være temmelig like, men det er du som bestemmer Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Til normalt bruk merker du ikke forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå