Gå til innhold

noen som har noen erfaringer fra mpx.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte et digitalkamera der jeg og. Noen på lagreret hadde plukket feil kamera, så jeg fikk ikke det jeg skulle ha. De sendte opp det rette samme dag jeg ringte, med expresspakke uten at jeg spurte om det. Hadde det dagen etter. Synes servicen var bra, når de hadde gjort en feil, og det kan alle gjøre.

Pluss for gode priser og mulighet for betaling med visa.

Lenke til kommentar

Du kan trygt handle hos MPX.no - Kjøpte et Fujifilm Finepix 2800 for en drøy uke siden. Leveringen tok knappe 3 dager, og da bor jeg i Ålesund. Meget bra service vil jeg si! Dessuten har de mange sendingsmuligheter: express,dør til dør osv. i tilegg er prisen helt overkommelige..!! GO MPX!:)

Lenke til kommentar

Hei igjen

Bestillte på ny en pakke fra mpx.no

På Fredag kl 1200 sendte jeg inn bestilling over web.

Sjekket for morro skyld om den var kommet no vei i systemet sånn rundt 1210. Da lå den på plukkliste.

Sjekket igjen kl 1215 - Pakken ferdig pakket og lagt klar til sending.

Kl 1400, pakken har fått sporingsnr. og i postsystemet.

I dag dumpet det ned en lapp i min postkasse som sa at jeg kunne hente pakken på postkontoret.

Nå skal det sies at jeg bor i samme by som butikken/lageret til mpx.no, men såpass rask levering har jeg aldri vært borti før . :smile:

Etter 2 bestillinger som kom meget raskt, så er nok dette en butikk jeg kommer til å handle mer av.

Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...