MrLee Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 it's all in the topic u know :wink: Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hei ! Handla ett Digital kamera derfra for halvannen uke siden (FujiFilm FinePix 2600). Pakken kom etter få dager. Absolutt ingenting å utsette på dem. Fine priser og :smile: Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Kjøpte et digitalkamera der jeg og. Noen på lagreret hadde plukket feil kamera, så jeg fikk ikke det jeg skulle ha. De sendte opp det rette samme dag jeg ringte, med expresspakke uten at jeg spurte om det. Hadde det dagen etter. Synes servicen var bra, når de hadde gjort en feil, og det kan alle gjøre. Pluss for gode priser og mulighet for betaling med visa. Lenke til kommentar
Stig Flem Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Du kan trygt handle hos MPX.no - Kjøpte et Fujifilm Finepix 2800 for en drøy uke siden. Leveringen tok knappe 3 dager, og da bor jeg i Ålesund. Meget bra service vil jeg si! Dessuten har de mange sendingsmuligheter: express,dør til dør osv. i tilegg er prisen helt overkommelige..!! GO MPX! Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Hei igjen Bestillte på ny en pakke fra mpx.no På Fredag kl 1200 sendte jeg inn bestilling over web. Sjekket for morro skyld om den var kommet no vei i systemet sånn rundt 1210. Da lå den på plukkliste. Sjekket igjen kl 1215 - Pakken ferdig pakket og lagt klar til sending. Kl 1400, pakken har fått sporingsnr. og i postsystemet. I dag dumpet det ned en lapp i min postkasse som sa at jeg kunne hente pakken på postkontoret. Nå skal det sies at jeg bor i samme by som butikken/lageret til mpx.no, men såpass rask levering har jeg aldri vært borti før . :smile: Etter 2 bestillinger som kom meget raskt, så er nok dette en butikk jeg kommer til å handle mer av. Anbefales! Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Ingen hinder i og handle hos dem Veldig bra Telefonservice og de er ekstremt raske til og sende pakkene Det beste av alt de er billige+++++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå