Gå til innhold

Nytt skjermkort til BF2

Nubby07

Anbefalte innlegg

Hei jeg skulle gjerne fått tak i ett nytt skjermkort, mitt gamle GeForce FX 5700 128MB sliter på medium i Battlefield2(demo), men klarer seg på low, jeg kan ca bruke 2-3k på skjermkortet, det skal ha minst 256MB og gjerne veldig bra vis det er mulig for 3k :) så vis det er noen som vet om noen bra så si ifra, takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får du det til å gå dårlig?? JEg spiller med et gf fx5200.. det funker(Medium 1024*768)... Jeg har klkka litt da... Du kan jo bare prøve å klokke litt da!

Men hvis du har lyst å bruke penger så...

Jeg kan anbefale x800 XL.. Jeg kjøpte det til en kompis av meg og det funker fett på beste kvalitet!

Lenke til kommentar
Hva med den her da?

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=32067

hvordan fungerer den?

Den fungerer nok optimalt, men ikke det beste kjøp spør du meg...

Men så virker det som du har et fast beløp du kan bruke da. Så saken stilelr seg annerledes.

For min del kunne jeg brukt 10k på skjermkort.. om det hadde vært nødvendig for å oppnå best pris/ytelse forhold

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

I den siste tida har jeg søkt meg gul og grønn på skjermkort i det siste, og det beste kjøpet til best pris som jeg har kommet om du ikke har penger til et x800XL kort er ASUS 6600GT kortet.

Asus er et lite hestehode foran de andre 6600GT kortene etter å ha lest iherdig mange benchmarks og roundups. :w00t:

Jeg kjøpte det i dag, men mitt var tilfeldigvis defekt, så jeg må ned å bytte på mandag. Men har lest at det skal være stille, bra å klokke, og god ytelse i forhold til andre 6600gt-kort.

Lenke til kommentar
I den siste tida har jeg søkt meg gul og grønn på skjermkort i det siste, og det beste kjøpet til best pris som jeg har kommet om du ikke har penger til et x800XL kort er ASUS 6600GT kortet.

Asus er et lite hestehode foran de andre 6600GT kortene etter å ha lest iherdig mange benchmarks og roundups. :w00t:

Jeg kjøpte det i dag, men mitt var tilfeldigvis defekt, så jeg må ned å bytte på mandag. Men har lest at det skal være stille, bra å klokke, og god ytelse i forhold til andre 6600gt-kort.

Det kortet har jeg, anbefales virkelig! battlefield 2 demoen kjører uten problemer!

Lenke til kommentar

Skal gå til innkjøp av dell 20" wide lcd. Hvilket agp-kort bør jeg ha for å klare full oppløsning i f.eks battlefield 2? Min maskin består av amd2800+ og 1gb ram. (Kun AGP) Helst ikke over 3k.

Edit: Trykkleif

Endret av rottert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...