numbnut Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) jeg har inntil nå hatt ett Lucent adslmodem. det har fungert knirkefritt med routeren min ( en 3com trådløs). så sluttet modemet å virke og jeg fikk ett topcom 871adsl (ikke 871bt eller noe slikt bare 871adsl). nå får ikke routeren(e) mine ip fra modemet. jeg har prøvd med flere routere men ikke f**n om det vil virke. jeg kommer heller ikke inn på modemet for å sjekke om det er satt til bridged eller som router.. 10.0.0.254 funker ikke på dette modemet.. HJELP Endret 11. juni 2005 av gtbikes Lenke til kommentar
Nytelse Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvis du har 871 ADSL (det står adsl på toppen) må du ha krysset kabel mellom modem og router/pc. Hvis det ikke står ADSL på toppen skal det være straight kabel. Nytelse Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Hvis du har 871 ADSL (det står adsl på toppen) må du ha krysset kabel mellom modem og router/pc. Hvis det ikke står ADSL på toppen skal det være straight kabel.Nytelse krysset? hvorfor leveres modemet bare med straight kabler da? Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 forsøkt å resette modemet? ja. jeg har resatt det flere ganger nå. ikke snakk om det vil. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 hvis det er et bridge-modem så er det ikke så rart at du ikke får ip.. sett eventuelt statisk ip, men er uansett ikke så mye interessant du får gjort der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå