StepOw Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Legger ut et post for gunZ, siden han er banna for en stund Hei! kjøpte for en uke siden en ny PSU: http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=47489 Da jeg puttet den inni pcn min og sartet opp, gikk det fint i 10 min, og så slo pcn seg ac og på... dette gjør den hele tiden selv om pcn er avslått. jeg sende den til rep, men de sa at det ikke var no feil med den, fordi de hadde kjørt den i prime95 i over 3 timer uten at det skjedde noe, så jeg fikk den i retur. Den oppfører seg fortsatt på samme måte. etter litt leting på nettet, tok jeg o sjekket hoved atx kontakten, og oppdaget at pin18 - som er -5v manglet.- kan dette være feilen, eller skal det være sånn? kan det løse saken å kjøpe en 24-20 pin overgang? hoved kortet mitt har 20pin ATX. takker for alle fornuftige svar Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ville prøvd med en annen PSU om jeg hadde tilgang på det Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Han lånte en aspire 500w av meg, alt funker med den. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Helt OT, men hvorfor er Gunz banna? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Helt OT, men hvorfor er Gunz banna? Vet ikke, tror d var noe me at han skulle drepe en admin . Tror det bare er temp ban da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå