Gå til innhold

Gutter - 14 år, barbere seg på leggene?

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor vild et uten tvil bli sett på som femi? Bare pga. jenter har gjort det til alle tider, så betyr det ikke at gutter ikke kan gjøre det, eller hva?

Jenter har ikke barbert leggene til alle tider. Det er et relativt nytt fenomen at jenter barberer leggene. IMO så er det egentlig ganske unødvendig. Hår er ikke stygt. Dog, om noen absolutt vil barbere leggene så gjør det, enten du er gutt eller jente. Drit i om noen hormonsprengte fjortiser synes det er femi.

Lenke til kommentar

Det at "alle" jenter barberer leggene er jo bare en myte... Er bare vi som lever i Europa og USA som driver med sånt. En kompis av meg var i mexico for noen uker siden, der var det ingen av jentene som drev med kroppsbarbering... Hår under arma og på leggene.

Var i Hellas i fjor, de infødte der hadde også svarte hår på leggene :p

Jeg liker pelsen min så jeg kommer nok ikke til å barbere den vekk med det første.

Lenke til kommentar
Menn skal ha hår på leggene, lårene, magen, brystet og i tillegg ha skjegg. Basta bom. :)

så veldig enig psilo.. eneste guttene skal barbere er hodet.. nothing else

Altså, når sjegget vokser i Krekar-størrelse er det på tide å trimme det litt :D Eller når man får grått sjegg, om man da ikke kjører "Sean Connery"-stilen :D

hodet som vil si ansikt, håret, og øverste delen av halsen.. :p ( og ørene for de som desverre var hos en idiotisk frisør-lærling som barberte der.... )

Lenke til kommentar
Menn skal ha hår på beina, armene, under armene, magen, og brystet (synes iallefall jeg).

Menn skal ha hår på leggene, lårene, magen, brystet og i tillegg ha skjegg. Basta bom. :)

Her må jeg til med en liten :roll:.

Det er faktisk ikke alle menn som får hår verken under armene, på magen, på brystet eller på ryggen...

De er menn for det. Eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...