Dorian Gray Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Mye usikkerhet og fordommer ute og går her på forumet, ja. Ikke overraskende, dette har vi sett før. Gjør hva du vil; hvis håret irriterer deg skal du ikke bry deg hva andre mener. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 hvorfor vild et uten tvil bli sett på som femi? Bare pga. jenter har gjort det til alle tider, så betyr det ikke at gutter ikke kan gjøre det, eller hva? Jenter har ikke barbert leggene til alle tider. Det er et relativt nytt fenomen at jenter barberer leggene. IMO så er det egentlig ganske unødvendig. Hår er ikke stygt. Dog, om noen absolutt vil barbere leggene så gjør det, enten du er gutt eller jente. Drit i om noen hormonsprengte fjortiser synes det er femi. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kjekt å vite. Barberer meg selv ikke på leggene, men så er jeg heller ikke plaget av de lyse hårene som er der. Gjør som du føler for ! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kan man bruke voks på barten da, så man slipper å barbere seg så ofte? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) -- Off topic kommentar slettet av moderator -- Endret 12. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det at "alle" jenter barberer leggene er jo bare en myte... Er bare vi som lever i Europa og USA som driver med sånt. En kompis av meg var i mexico for noen uker siden, der var det ingen av jentene som drev med kroppsbarbering... Hår under arma og på leggene. Var i Hellas i fjor, de infødte der hadde også svarte hår på leggene Jeg liker pelsen min så jeg kommer nok ikke til å barbere den vekk med det første. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Som betyr? Veldig hårete eller glatte? "Hassan-legger" er jo hårete, brune legger. Sier seg jo selv Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Er det normalt å barbere leggene sine når det er hår der ja.... hvis du er ****!!! *** Fjernet av moderator *** Endret 12. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Man skal ikke barbere leggene(bortsett fra jenter), men det andre kan du velge selv Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Menn skal ha hår på leggene, lårene, magen, brystet og i tillegg ha skjegg. Basta bom. så veldig enig psilo.. eneste guttene skal barbere er hodet.. nothing else Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Altså, når sjegget vokser i Krekar-størrelse er det på tide å trimme det litt Eller når man får grått sjegg, om man da ikke kjører "Sean Connery"-stilen Endret 12. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Menn skal ha hår på leggene, lårene, magen, brystet og i tillegg ha skjegg. Basta bom. så veldig enig psilo.. eneste guttene skal barbere er hodet.. nothing else Altså, når sjegget vokser i Krekar-størrelse er det på tide å trimme det litt Eller når man får grått sjegg, om man da ikke kjører "Sean Connery"-stilen hodet som vil si ansikt, håret, og øverste delen av halsen.. ( og ørene for de som desverre var hos en idiotisk frisør-lærling som barberte der.... ) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Menn skal ha hår på beina, armene, under armene, magen, og brystet (synes iallefall jeg). Menn skal ha hår på leggene, lårene, magen, brystet og i tillegg ha skjegg. Basta bom. Her må jeg til med en liten . Det er faktisk ikke alle menn som får hår verken under armene, på magen, på brystet eller på ryggen... De er menn for det. Eller? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hår på leggene er "vanlig" for gutter Det er da ikke no mindre vanlig for jenter.. Men i dagens samfunn, neh.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 De er menn for det. Eller? Semi-menn... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 De er 80% menn nei, det er de som er menn. de med hår på rygg og mage er aper Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Man skal ikke barbere leggene(bortsett fra jenter), men det andre kan du velge selv Jeg fikk plutselig en voldsom trang til å barbere leggene mine, under armene, brystet og ryggen, just for you Lenke til kommentar
Leon Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg barberer ikke meg på leggene selv, men ser ikke helt problemet med at noen føler seg ukomfortable med fullt av hår rundtom på kroppen. Da jeg så tråden kom jeg riktignok til å tenke på en låt av Harstad/Narvikbandet Slakt.. http://www.slakt.no/index.php?option=com_c...id=72&Itemid=47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg