Dahl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Å barbere leggene for gutter, uansett alder, synes jeg er femi. Ikke homo, som noen sier her. Det er viktig å vite forskjellen på feminitet og homoseksualitet. Ville aldir gjort det selv, ser mye bedre ut med litt hår. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hehe, hadde typen min barbert leggene hadde jeg jammenmeg begynt å lure. Etter det hadde jeg ledd meg i hjel av han Det er normalt for guter å ha hår på leggene, det er mandig på en måte, og hvis man fjerner det, blir man ganske femi Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Takk for det, da skal ikke jeg bli femi ivertfall - Degj Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det at gutter barberer leggene er GHEY! Svømmere som barberer hele kroppen er enda mer GHEY! Det med svømmere er jo ihvertfall logisk. Sant det, svømmere skal være mest mulig aerodynamisk i vannet. Har jeg noen gang sagt noe imot det? Jeg sa bare at det var gay! @kd: Alt må jo ikke tas bokstavelig og i verste mening... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg skal barbere leggene for å få mer hår. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 @kd: Alt må jo ikke tas bokstavelig og i verste mening... Nei, jeg vet det. Men allikevel, noen vet ikke helt forskjellen på å være femi og å være homo. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Menn skal ha hår på beina, armene, under armene, magen, og brystet (synes iallefall jeg). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 eneste man skal barbere er skjegget om man ikke vil bli som saddam eller julenissen Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Jeg støtter psilocybe Dama mi liker å leke med brysthåret mitt i timesvis. Go hairball ! Endret 11. juni 2005 av Ulkesh Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hår på legga skal man nå ha i mine øyne.. Men det er jo lov å holde seg innenfor visse grenser! Å ha amazonas på leggene er bare stygt.. Folk som shaver det er i mine øyne femikladder! =S Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 en kompis barberte ene leggen, men det var fordi han skulle ta en tatovering har selv prøvd å barbere meg under armene som et forsøk på å svette mindre, funker litt bedre, men klør som faen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Akkurat som når du shaver over alt.. Så til alle jenter: Om dere ser en gutt/mann som arbeider med hånda nedpå buksa vet dere at han nesten garantert nettopp har raka over! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Menn skal ha hår på beina, armene, under armene, magen, og brystet (synes iallefall jeg). Det syns jeg også Syns om sagt at det er femi å barbere leggene... Men har et spørsmål; er det mange som pleier å barbere seg på brystet, magen osv.? Mange karer som man ser i sladderblad som Se og Hør har lite hår på brystet, er de bare sånn eller har de barbert seg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg støtter Pshocobile. Dama mi liker å leke med brysthåret mitt i timesvis. Go hairball ! Må være den stavingen av nicket hans som er lengst fra riktig noen gang. Skal ha for fantasien, da. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg støtter Pshocobile. Dama mi liker å leke med brysthåret mitt i timesvis. Go hairball ! Må være den stavingen av nicket hans som er lengst fra riktig noen gang. Skal ha for fantasien, da. Tenkte egentlig ikke over det før du sa det. Han heter egentlig psilocybe og ikke Pshocobile. Ganske morsomt navn: Pshocobile Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Gutta skal ha hår på legga ellr så e dei FEMI Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ser ut som en varulv jeg :!: Dama digger det så det er ikke noen barbering her i huset nei, en sjelden gang på ryggen / skuldrene men ellers ikke noe. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg støtter Pshocobile. Dama mi liker å leke med brysthåret mitt i timesvis. Go hairball ! Må være den stavingen av nicket hans som er lengst fra riktig noen gang. Skal ha for fantasien, da. Tenkte egentlig ikke over det før du sa det. Han heter egentlig psilocybe og ikke Pshocobile. Ganske morsomt navn: Pshocobile Hehe, den er fixet opp. Litt av en "Freudian Slip". Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Hår på legga skal man nå ha i mine øyne.. Men det er jo lov å holde seg innenfor visse grenser! Å ha amazonas på leggene er bare stygt.. Folk som shaver det er i mine øyne femikladder! =S Hva mener du egentlig her? Du sier først at man skal ha hår på leggene, så sier du at man ikke skal ha "amazonas" på leggene (altså skal man barbere det bort fordi det er stygt), så sier du at man er femikladder hvis man shaver det... - Degj Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hår på leggene er mann, shaving på leggene er femi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg