Gå til innhold

Gutter - 14 år, barbere seg på leggene?

DE1

Anbefalte innlegg

Å barbere leggene for gutter, uansett alder, synes jeg er femi. Ikke homo, som noen sier her. Det er viktig å vite forskjellen på feminitet og homoseksualitet.

Ville aldir gjort det selv, ser mye bedre ut med litt hår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Menn skal ha hår på beina, armene, under armene, magen, og brystet (synes iallefall jeg).

Det syns jeg også :yes:

Syns om sagt at det er femi å barbere leggene...

Men har et spørsmål; er det mange som pleier å barbere seg på brystet, magen osv.?

Mange karer som man ser i sladderblad som Se og Hør har lite hår på brystet, er de bare sånn eller har de barbert seg?

Lenke til kommentar
Jeg støtter Pshocobile.

Dama mi liker å leke med brysthåret mitt i timesvis.

Go hairball !

Må være den stavingen av nicket hans som er lengst fra riktig noen gang. Skal ha for fantasien, da. :p

:lol: Tenkte egentlig ikke over det før du sa det.

Han heter egentlig psilocybe og ikke Pshocobile. Ganske morsomt navn: Pshocobile

Lenke til kommentar
Jeg støtter Pshocobile.

Dama mi liker å leke med brysthåret mitt i timesvis.

Go hairball !

Må være den stavingen av nicket hans som er lengst fra riktig noen gang. Skal ha for fantasien, da. :p

:lol: Tenkte egentlig ikke over det før du sa det.

Han heter egentlig psilocybe og ikke Pshocobile. Ganske morsomt navn: Pshocobile

Hehe, den er fixet opp.

Litt av en "Freudian Slip".

Lenke til kommentar
Hår på legga skal man nå ha i mine øyne.. Men det er jo lov å holde seg innenfor visse grenser! Å ha amazonas på leggene er bare stygt.. Folk som shaver det er i mine øyne femikladder! =S

Hva mener du egentlig her?

Du sier først at man skal ha hår på leggene, så sier du at man ikke skal ha "amazonas" på leggene (altså skal man barbere det bort fordi det er stygt), så sier du at man er femikladder hvis man shaver det...

- Degj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...