DE1 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er det normalt å barbere leggene sine når det er hår der (Gjelder gutter, jenter gjør jo dette som en selvfølge) eller blir det sett på som feminint? Takk for innspill. - Degj Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 At gutter barberer leggene er FEMI. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ut i fra tidligere diskusjoner om det samme emnet mener jeg å huske at også jentene synes det var litt drøyt for gutter å barbere leggene. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg synes gutter skal ha hår på leggene, selv om det er stygt når de blir svarte av hår. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Så gutter skal IKKE barbere seg? Det er jo stygt da, men samtidig litt mandig - Degj Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er det normalt å barbere leggene sine når det er hår der (Gjelder gutter, jenter gjør jo dette som en selvfølge) eller blir det sett på som feminint? Takk for innspill. - Degj Er det normalt? Tja, hva legger du i ordet normalt? Det at "average Joe" gjør det, eller at det ikke er et uvanlig eller ukjent fenomen? Mange gjør det nok, men jeg vil våge å påstå "average Joe" ikke gjør det. Jeg gjør det ikke, og anser det heller ikke som feminint å gjøre det. Man blir da ærlig talt ikke mindre mann av å gjøre det, ei heller mer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Menn skal ha hår på leggene, lårene, magen, brystet og i tillegg ha skjegg. Basta bom. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Skjønner ikkje poenget med at guttar skal barbera leggane, uansett så er det jo berre stress, det synes vertfall eg. Det er mandig med hår på leggane Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Håper inderlig ikke det finnes gutter på 14 år her i landet som barberer leggene... det virker bare litt drøyt... Det vil uten tvil ble sett på som femi. Endret 11. juni 2005 av -:Coldplay:- Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 hvorfor vild et uten tvil bli sett på som femi? Bare pga. jenter har gjort det til alle tider, så betyr det ikke at gutter ikke kan gjøre det, eller hva? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 en i klassa mi barberer leggene om sommern fordi han driver med sykkling, så hvis han skulle sykkle av slipper han att legene barberer over sår å sånn, han hadde visst opplevd det en gang å det var mildt sagt jævlig.. han blir ofte kaldt litt femi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg vet jeg hadde mobba deg(trådstarter).. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det at gutter barberer leggene er GHEY! Svømmere som barberer hele kroppen er enda mer GHEY! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Gutter - 14 år alle aldre, barbere seg på leggene? Nei. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg vet jeg hadde mobba deg(trådstarter).. Godt jeg ikke har gjort det enda (og ikke skal gjøre det) - Degj Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det at gutter barberer leggene er GHEY! Svømmere som barberer hele kroppen er enda mer GHEY! Det med svømmere er jo ihvertfall logisk. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Det at gutter barberer leggene er GHEY! Svømmere som barberer hele kroppen er enda mer GHEY! Det med svømmere er jo ihvertfall logisk. Sant det, svømmere skal være mest mulig aerodynamisk i vannet. Har en av norges beste svømmere i klassen min, så han kan litt om det... - Degj Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det er nok en anelse femi, synes nå jeg. Jeg ville aldri barbert meg på leggene, menn skal ha hår! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hår på leggene er "vanlig" for gutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg