Gå til innhold

Hvordan styre sinnet?

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan du skal styre sinnet ditt kommer helt an på deg selv. Selv så stenger jeg meg inne på rommet mitt som oftest, og der går det meste utover veggene, senga, puta mi og meg selv. Pleier å guffe på noe skikkelig bæng-musikk, og så raser jeg som en gal til jeg er så sliten at jeg ikke orker mer.

Ellers så hjelper deg også å gå en tur ut, ut i skogen (dersom du har tilgang på en), og bare være HELT alene.

Lenke til kommentar

Glisevask: Har du gått på pillene som en slags prøveordning enda da? Dette skjer i flere tilfeller for å sjekke om bruker i det hele tatt merker noen forskjell. Går da ikke så grulig lenge mellom diagnosen/ "behandligsform" er på plass. Tror det kun er snakk om få uker.

Bogan: Han spurte. Tror det var ment omtrent slik: "Du vet ikke hvordan det er, fordi du ikke har det."

edit: Selv ønsker jeg å ødelegge noe når jeg blir sur. Helst er glass på ønskelisten, men vet at jeg selv må rydde opp etterpå, og driter da i det alternativet :p

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

Ble selv hysterisk rasende i går da jeg kom hjem, og så var alle downloads'ene mine stoppa av pappa som skulle ha all farten i 2-3 minutter.

Jeg gjorde følgende:

1) Ringte til Mamma og whina ;)

2)Skrek høyt, gikk amokk på puter og dyner og slo i veggen(litt som Bruce Willis i Pulp Fiction)

3)Hold på å ødelegge Razer DB'en min, men tenkte meg om en ekstra gang før jeg kastet den ned i glassmusematta.

4) Playlisten i Winamp bestod av følgende: Slipknot - My Plague, Diverse Dimmu(KOTCarnival Creation), og Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face

Funket bra, skal bruke samme oppskrift neste gang jeg blir sur :)

Lenke til kommentar

How to control your anger, på 1,2,3...

Lukk opp viduen på rommet ditt, lukk igjen øyene dine, trekk en dyp pust, fyll lungene med frisk luft, konsentrer, fokuser.

Du er sint, kroppen din er i kokepunkt, du vet at du vil eksplodere når som helst. Fortsett og konsentrer deg, du vil kjenne helt innerst inne i deg at temperaturen i kroppen din synker, sakte men den synker, fortsett og fyll lungene med dype trekk med frisk luft helt til du føler deg normal igjen...

(Dette er til alle som har problemer med sinnet)

Til Glisevask.

Dette er gode råd fra en ukjent, ung men erfarent fyr, dette bør du gjøre hvis du vil ha et så bra som mulig tilværelse, ikke i skrivende stund, men senere i livet ditt. :)

Først av alt vil jeg bare si: Hør på moren din, hun vet hva som er bra og hva som ikke er bra for deg, mange ganger kan det være vanskelig å høre på sin mor, men hvis du er smart så gjør du det.

Jeg orker ikke å skrive i detalj på hvorfor du skal gidde å høre på henne og jeg regner med at du vet at det er henne som har gitt deg liv, hun har "matet" deg til den personen du er idag, og jeg er 100% sikker på at hun ikke vil ha deg noe vondt.

Andre tips er: Penger

Penger er viktig, husk på det. Ikke hør på folk som sier at penger ikke er viktig, de er tapere.

Penger er grunnen til at du går 10 år barneskole +++ osv. Penger er grunnen til at folk står opp om morgen og går til jobben sin.

Jeg kjenner deg ikke, så jeg vet ikke om du går på skole eller jobber, men når man jobber så handler det om å tjene mest mulig, fordi man vil ha et godt liv. :)

De som tenker at penger er til for å brukes, vil aldri bli rik i dette livet, de som tenker at penger er til for å spares har større mulighet for å lykkes.

Grunnen til at jeg gir deg de 2 tipsene her er fordi jeg leste om at du har noe uoverstemmelser med din mor, om noe du ville kjøpe mens moren din ikke er enig i.

Jeg vil bare minne deg og si at i dette tilfeldet så bør du ikke bli forbannet på din mor, men på deg selv, fordi du har ikke klart og bevise henne at du har kontroll over din egen økonomi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...