Gå til innhold

Hvordan styre sinnet?

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja BaX!!! JAA!! Gutten sin det.. *Puh*

Daggern2005: Ingen vits i å i det hele tatt NEVNE psykiater for meg, for jeg har nemlig gått til et slik jævel i mange år nå.. Brenn!!

Jeg greier å skrive fint, jeg trykker bare EKSTREMT hardt på tastene!!!

Lenke til kommentar
Ja BaX!!! JAA!! Gutten sin det.. *Puh*

Daggern2005: Ingen vits i å i det hele tatt NEVNE psykiater for meg, for jeg har nemlig gått til et slik jævel i mange år nå.. Brenn!!

Jeg greier å skrive fint, jeg trykker bare EKSTREMT hardt på tastene!!!

*dytte til i ryggen med jevne mellomrom*

Teit tråd.

OSX < Windows XP

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Neste gang du blir kjempesint, hiv på deg et par sko, og begynn å løpe.

Du kan enten løpe til du faller om, finne en skog og denge løs på alt du finner av trær og planter, eller hive store tunge stener så langt du bare makter.

På denne måten vil du få ut sinnet på en tilfredstillende måte, uten at du ødelegger noe av verdi, og du vil i tilleg komme i bedre fysisk form.

Når du ikke lenger er sint, rusler du hjem og tar deg en avslappende varm dusj. :)

Lenke til kommentar

Når du er så ung og tydeligvis ikke mer moden. Så Skjønner jeg og støtter moren din 100% fullt ut. Å bruke pengene på sånn idioti...

Hvis du oppfører deg sånn fordi du ikke får kjøpe hva du vil av mamma så er du rett og slett en ....... Er bare tullete å få råd om idioti det vet du selv

Lenke til kommentar

Jo selvfølgelig hadde jeg blitt sur. Men at hun skifter mening og fornuften i det har egentlig lite med topic å gjøre så jeg skal la det ligge.

Men seriøst å ødelegge noe fordi man er sur burde bare være en grunn ti lå bli mer sur

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...