Orbo Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Glisevask, jeg forstår deg godt! Mac Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tell til 10 og pust dypt. Sov i et par timer, gråt litt og telt til ti en gang til. Ikke tenk mere på hva som har skjedd... Ellers veit jeg om en phsykiater som kan hjelpe... - Degj Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Ja BaX!!! JAA!! Gutten sin det.. *Puh* Daggern2005: Ingen vits i å i det hele tatt NEVNE psykiater for meg, for jeg har nemlig gått til et slik jævel i mange år nå.. Brenn!! Jeg greier å skrive fint, jeg trykker bare EKSTREMT hardt på tastene!!! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Sov i et par timer, gråt litt og telt til ti en gang til. Så har man da den klassiske: Hvordan i helv*** skal man klare å få sove når man er pissed off? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Ja BaX!!! JAA!! Gutten sin det.. *Puh*Daggern2005: Ingen vits i å i det hele tatt NEVNE psykiater for meg, for jeg har nemlig gått til et slik jævel i mange år nå.. Brenn!! Jeg greier å skrive fint, jeg trykker bare EKSTREMT hardt på tastene!!! *dytte til i ryggen med jevne mellomrom* Teit tråd. OSX < Windows XP Endret 11. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Ja det forundrer meg ikke at du mener.. Jeg prøver å få inn seriøse tips, men ingen har foreløpig hjulpet.. Om tråden er så teit hvorfor poster du i den da? Har roa meg ned litt nå forresten.. *PusteDyptInn&Ut* Kjøre Mac.. Off..... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg kan godt si hvorfor den er teit, fordi du herper ting, og skriver som en gnom. Om du vet at du kommer til å angre på at du ødelegger ting, la være å ødelegge de. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Det er ikke så lett.. Poenget med tråden var egentlig ikke å opplyset folket om alt jeg knuser når jeg får raserianfall, men få inn et par seriøse tips på hvordan jeg kan forhindre det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det er ikke så lett.. Poenget med tråden var egentlig ikke å opplyset folket om alt jeg knuser når jeg får raserianfall, men få inn et par seriøse tips på hvordan jeg kan forhindre det! Slå deg selv i stedet. I trynet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 For de som lurer er grunnet til at jeg så forbanna at morra mi nekter å la meg bruke konfpenga på Mac!! for en smart mor. bruk heller halvparten av penga på en ok pc du og spar resten. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Neste gang du blir kjempesint, hiv på deg et par sko, og begynn å løpe. Du kan enten løpe til du faller om, finne en skog og denge løs på alt du finner av trær og planter, eller hive store tunge stener så langt du bare makter. På denne måten vil du få ut sinnet på en tilfredstillende måte, uten at du ødelegger noe av verdi, og du vil i tilleg komme i bedre fysisk form. Når du ikke lenger er sint, rusler du hjem og tar deg en avslappende varm dusj. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Når du er så ung og tydeligvis ikke mer moden. Så Skjønner jeg og støtter moren din 100% fullt ut. Å bruke pengene på sånn idioti... Hvis du oppfører deg sånn fordi du ikke får kjøpe hva du vil av mamma så er du rett og slett en ....... Er bare tullete å få råd om idioti det vet du selv Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Takk for tipset fargoth! Skal prøve det neste gang.. Grunnen til disse raserianfalla er ADHD.. Helt enkelt..! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Grunnen til at jeg er potte sur er egentlig at hu sa det var helt OK at jeg kjøpte meg en Mac for de penga! Men samma det.. Fått inn gode forslag nå, bare å stenge den før jeg blir forbanna pga. visse folk.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 De barna de barna.. Tenker på en treåring som står å skriker å griner og slår villt rundt seg inne i butikken fordi han ikke får is av moren sin Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Bogan, kan du vennligst slutte å provosere? Du tenner lunta litt for nært kruttet.. Du har misforstått helt! Poenget er at moren min løy, og da blir jeg ganske sur..! Hadde ikke du blitt? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jo selvfølgelig hadde jeg blitt sur. Men at hun skifter mening og fornuften i det har egentlig lite med topic å gjøre så jeg skal la det ligge. Men seriøst å ødelegge noe fordi man er sur burde bare være en grunn ti lå bli mer sur Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Bogan, kan du vennligst slutte å provosere? Du tenner lunta litt for nært kruttet.. Du har misforstått helt! Poenget er at moren min løy, og da blir jeg ganske sur..! Hadde ikke du blitt? Kanskje nevne det LITT tiligiere? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Sant det, kanskje du skulle sagt det før... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Hvorfor skal jeg nevne det, når det ikke er poenget med tråden? *duh* Neinei.. Nå for en moderator komme å få stengt tråden.. Bogan: Har du ADHD da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg