lokeland Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har et sinnsykt raseriutbrudd nå og det er like før jeg shmeller til noe! Har noen et par gode tips om hvordan man kan takle raseriutbrudd (pga. grelle mødre i dette tilfelle) uten å knuse noe eller drepe noen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg sitter å cruncher et tastatur i hue så tastene fyker med Dimmu Borgir i bakgrunnen!! NOOOEEEEN gode tips??? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 uten å knuse noe eller drepe noen? Nei. Ikke fra meg i vert fall Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Slå deg selv i trynet, så skjønner du at det er synd på tastaturet og eventuelle folk du lar sinnet gå utover. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg sitter å cruncher et tastatur i hue så tastene fyker med Dimmu Borgir i bakgrunnen!! NOOOEEEEN gode tips??? Dimmu? Fyr opp Gorgoroth - Ein Eim Av Blod Og Helvetesild. Den hjelper mot alt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Mastabate! Jes sir, ju møst mastabate! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg runker da søren ikke når jeg hører på Dimmu!! Grrrrr.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg runker da søren ikke når jeg hører på Dimmu!! Grrrrr.. Så slå av musikken da.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Pah, det går over etterhvert. Når jeg var liten og spilte C64, kunne jeg også klikke totalt, da gikk det stort sett ut over veggen på rommet. Den er full av svarte merker og søkk etter joysticka Knuste endel stikker også. Tror de har hengt opp noen store bilder for å dekke merkene nå. Her har du forresten noe annet å være sinna på. Gikk forbi torget i Asker idag, og hørte noe basstrommebuldring i nærheten, så jeg fulgte lyden. Hørte også noe som ligna på death metal-vokal. Vel. Tusla bortover, var visst et lokalt band som prøvde å lire av seg noe Dimmu Borgir. MED SKOLEKORPS! Det så sikkert dritfett ut på papiret, men det er noe av det stusseligste jeg har hørt. De spilte Progenies of the Apocalypse, siden den har så mye orkester..men med et 10-manns skolekorps som knapt turte å blåse hardt i instrumentene sine, spilte i utakt ble det litt morsomt faktisk. Endret 11. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 medisiner funker Mere detaljert? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Bitex: *PUST&PES* MÅÅÅfdfÅ!! blvfddlfldc.. *KlikkeVilt* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 For de som lurer er grunnet til at jeg så forbanna at morra mi nekter å la meg bruke konfpenga på Mac!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Gå ut og bank noen som er mindre enn deg. Det hjelper alltid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 For de som lurer er grunnet til at jeg så forbanna at morra mi nekter å la meg bruke konfpenga på Mac!! Og det er noe og være sur på? Er du kanskje film redigerer? ...Eneste MAC er god til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Jupp, er så enig i det men alle er inne hos mødrene sine å sutter på tommærn!!.... Greide i rent sinne å knuse 3 harddisken med tilsammen 6gb lagringsplass.. Fuck! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Glisevask, er dette en skrytetråd? Klarer du å fortelle oss om hva du knuser, og skrive riktig så klarer du faen meg å ikke ødelegge ting òg. Endret 11. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 LYL! uten å knuse noe eller drepe noen? Over en Mac? LYL! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Skryte? Er bare forbanna! Forteller det som skjer her og nå.. Skulle egentlig bruke harddiskene til Linux, men samma det for jeg tror hodet mitt har det værre en de harddiskene.. Ja, morra mi!! Over en Mac faktisk! =S Ække jeg snål..? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 LYL! uten å knuse noe eller drepe noen? Over en Mac? LYL! *Smekke Cheezcake på pungen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg