Gå til innhold

Alternativ til ZoomBrowser?

Anbefalte innlegg

Får ikke det hellvettes kamera mitt til og funke på WinXP! Har prøvd på 2 forskjellige PC'er og installert alt programvare, men jeg trur det er driverene jeg ikke får installert orntlig. Det er to mapper i CD'romen som er "TWAIN62" og "WIN62", men når jeg kjører "setup.exe" på disse får jeg bare:

WIA Driver file for Windows XP not found.

Exit the installation

Og det får jeg på både twain og win :(. Fins det no alternativ til det programvare? eller noen drivere som kan installeres? Kamera er et "Canon Ixus Premier 2.1 mega pixels".

EDIT!

Fikk installert fra den "setup.exe" nå, men når jeg kobler til kamera finner fortsatt ikke XP driverene! Skjønner det ikke! :dontgetit:

Endret av SaiMANN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ikke trenge drivere for å finne kameraet (jeg trenger i alle fall ikke det). Jeg liker ikke ZoomBrowser spesielt godt, så jeg pleier bare å gå inn på kameraet fra Min datamaskin og kopiere bildene manuelt. Mye enklere, imo.

Lenke til kommentar

Har selv et Canon, og her skal det driver til.

Jeg bruker ikke ZoomBrowser, som er fotoredigeringsprogrammet. Jeg bruker windows eget. Det går også mye fortere.

Derutover, så gå på Canons hjemmeside og hent den seneste driveren. Glem at det andre software.

http://software.canon-europe.com/Cameras/D...tal_IXUS483.asp

Jeg så ingen driver til Canon Ixus Premier 2.1 , men det var den til Canon Ixus alene. Her har du opdtaterte drivere til begge de to du får feilmelling på.

Det er den Italienske utgaven som kommer første opp. Den Engelske kommer senere.

Endret av tukols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...