SaiMANN Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Får ikke det hellvettes kamera mitt til og funke på WinXP! Har prøvd på 2 forskjellige PC'er og installert alt programvare, men jeg trur det er driverene jeg ikke får installert orntlig. Det er to mapper i CD'romen som er "TWAIN62" og "WIN62", men når jeg kjører "setup.exe" på disse får jeg bare: WIA Driver file for Windows XP not found.Exit the installation Og det får jeg på både twain og win . Fins det no alternativ til det programvare? eller noen drivere som kan installeres? Kamera er et "Canon Ixus Premier 2.1 mega pixels". EDIT! Fikk installert fra den "setup.exe" nå, men når jeg kobler til kamera finner fortsatt ikke XP driverene! Skjønner det ikke! Endret 11. juni 2005 av SaiMANN Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 prøv å laste ned oppdaterte drivere fra canons sider? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du skal ikke trenge drivere for å finne kameraet (jeg trenger i alle fall ikke det). Jeg liker ikke ZoomBrowser spesielt godt, så jeg pleier bare å gå inn på kameraet fra Min datamaskin og kopiere bildene manuelt. Mye enklere, imo. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Har selv et Canon, og her skal det driver til. Jeg bruker ikke ZoomBrowser, som er fotoredigeringsprogrammet. Jeg bruker windows eget. Det går også mye fortere. Derutover, så gå på Canons hjemmeside og hent den seneste driveren. Glem at det andre software. http://software.canon-europe.com/Cameras/D...tal_IXUS483.asp Jeg så ingen driver til Canon Ixus Premier 2.1 , men det var den til Canon Ixus alene. Her har du opdtaterte drivere til begge de to du får feilmelling på. Det er den Italienske utgaven som kommer første opp. Den Engelske kommer senere. Endret 12. juni 2005 av tukols Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jippi! nå funka det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå