Gå til innhold

Registerrensing i XP


ZerBox

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at det kan være lurt å rense registeret i Win XP iblant for å holde ytelsen oppe. Har lenge brukt TweakXP Pro til å rense registeret, men har begynt å lure på om det er et program som kanskje gjør det litt bedre. Noen som vet om et bra program til å rense registeret med, eller er TweakXp Pro sin registerrensing god nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har testet en del program, og har funnet ut at jv16 og Regsupreme er de beste programmene. Begge laget av Macecraft, så det virker som om de kan dette :thumbup:

CCleaner er den beste hvis du vil renske pc'en for diverese unødvendige filer o.l., men er helt elendig når det gjelder rydding av regsiteret. Var faktisk et av de dårligste programmet som jeg testet.

Usikker på hvor bra TweakXP Pro presterer.

Lenke til kommentar

TuneUp Utilities - http://www.tune-up.com/ - er et fortreffelig multiverktøy. Lekkert interface og snadder både for nybegynnere og erfarne. Søppeltømming er det så som så på. Registerrensing utfører det temmelig bra...jeg kan kjøre RegSupreme og Tuneup i begge rekkefølger, og begge finner noe den andre har oversett. RegSupreme er nok bedre, men TuneUp er et meget godt valg dersom du vil ha alt i ett.

 

Mange optimiseringsmuligheter, og det er et program jeg har kjørt i lang tid uten at det har gjort noe galt. Tillit bygger seg opp over tid, i alle fal når det gjelder rydd og rens. Tuneup har passert nåløyet, etter min erfaring.

 

Det koster dessverre noen kroner ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...