Gå til innhold

Trenger hjelp i gta3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du burde søke etter GTA3 help på http://www.google.com da for ikke alle på dette forumet kan alt med GTA3. Tipper det finnes mange GTA fansites som har slik hjelp du søker.

Og den Dodo'en er vanskelig å flyge: man er god hvis man klarer 25 sekunder(hvertfall på PS2).

Men hallo! vingene er jo kappet av så egentlig skulle den jo ikke klart å flyge i det hele tatt da :smile:

Ghost town vet jeg ingen ting om.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Dodoen er mye enklere å fly en folk tror. Det eneste du trenger er å holder inne "dodo down" knappen mens du tar fart, når det begynner å gnistre under flyet slipper du den. Så er det bare å fly, aldri bruk "dodo up" knappen. Juster bare med "dodo down".

Den enkleste måten å komme til ghost town er å ta fart på rullebanen og fly ut mot sjøen så finner du det bak den store demningen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-25 14:18, Den Polse skrev:

Har aldri før i dag gitt noe spes oppmerksomhet til dodoen, men nå greide jeg akkurat å fly i 195 sec, noe jeg er blodig fornøyd med.
:grin:

Det er bra! Brukte du tipset mitt eller?

Lenke til kommentar

Joa, leste også en guide som tok for seg landing og sånt, men hittil har jeg bare fått til å styrte i havet, ned på gata og kræsjlande på en klippe uti havet, skjøt forresten det andre småflyet som flyr utenfor Shoreside Vale ned fra den klippen.

Takker for rådet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...