moesen Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg har søkt i forumett og finner ingen ting men hvordan flyr man en dodo og hvordan kommer man seg til ghost town? Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Kanskje du burde søke etter GTA3 help på http://www.google.com da for ikke alle på dette forumet kan alt med GTA3. Tipper det finnes mange GTA fansites som har slik hjelp du søker. Og den Dodo'en er vanskelig å flyge: man er god hvis man klarer 25 sekunder(hvertfall på PS2). Men hallo! vingene er jo kappet av så egentlig skulle den jo ikke klart å flyge i det hele tatt da :smile: Ghost town vet jeg ingen ting om. Lykke til! Lenke til kommentar
restless Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Ta en titt på hjemmesiden min: http://home.no.net/gta Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Dodoen er mye enklere å fly en folk tror. Det eneste du trenger er å holder inne "dodo down" knappen mens du tar fart, når det begynner å gnistre under flyet slipper du den. Så er det bare å fly, aldri bruk "dodo up" knappen. Juster bare med "dodo down". Den enkleste måten å komme til ghost town er å ta fart på rullebanen og fly ut mot sjøen så finner du det bak den store demningen. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 Takker For Svar!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Finnes Ghost Town på PS2-wersjonen også? Hva er det i Ghost Town bortsett i fra spøkelser? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Ghost town er den byer der flere av cut-senene til GTA3 er spilt inn. Byen er ikke "solid", så det går ikke ann å lande i den. Du bare flyr rett igjennom. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Ghost town er den byer der flere av cut-senene til GTA3 er spilt inn. Byen er ikke "solid", så det går ikke ann å lande i den. Du bare flyr rett igjennom. Og det er nok ikke noen spøkelser der nei :smile: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Har aldri før i dag gitt noe spes oppmerksomhet til dodoen, men nå greide jeg akkurat å fly i 195 sec, noe jeg er blodig fornøyd med. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Den 2002-07-25 14:18, Den Polse skrev:Har aldri før i dag gitt noe spes oppmerksomhet til dodoen, men nå greide jeg akkurat å fly i 195 sec, noe jeg er blodig fornøyd med. Det er bra! Brukte du tipset mitt eller? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Joa, leste også en guide som tok for seg landing og sånt, men hittil har jeg bare fått til å styrte i havet, ned på gata og kræsjlande på en klippe uti havet, skjøt forresten det andre småflyet som flyr utenfor Shoreside Vale ned fra den klippen. Takker for rådet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå