matrexs666 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei skal ha meg ny raddis så lurte jeg på hvem som er bra av sån som kan ha en 12cm vifte hakke plass til noe mer så... gi meg et par linker da:D Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Eg har ein slik fra Microplex og den funker bra! Ole-Johan Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Black Ice Extreme og Procore er og veldig gode radiatorer! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det heter hvilken. Bilopphuggere har ofte noen billige og gode radiatorer, MC radiatorer er best. Sprø en Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det heter hvilken. Bilopphuggere har ofte noen billige og gode radiatorer, MC radiatorer er best. Sprø en Hvorfor er mc radiatorer best? Har sett mange av de som faktisk er av aluminium. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det heter hvilken. Bilopphuggere har ofte noen billige og gode radiatorer, MC radiatorer er best. Sprø en Hvorfor er mc radiatorer best? Har sett mange av de som faktisk er av aluminium. De er små (han trenger en liten) og har ofte mangen "lag" om du sjønner Lenke til kommentar
matrexs666 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 oki men hvem selger raddiser a? på nett liksom? hadde tenkt til bruke så ca 400-600kr Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 oki men hvem selger raddiser a? på nett liksom? hadde tenkt til bruke så ca 400-600kr Den Ole linket til koster 445. Det er en helt grei radiator, har den selv og den funker fint. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Har samme radiator som det ble linket til, funker helt fint. Hadde før den ett mazda 626 modda register. Med radiator samme som ble linket til her sankt tempen min 2 grader. Helt klart bedre enn den jeg hadde fiksa på selv. Kriteriet mitt når jeg skulle kjøpe ny var størst mulig,minst mulig. hehe Endret 12. juni 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har denne. Veldig fornøyd, kameraten min har også lik og han er like fornøyd Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Det heter hvilken. Bilopphuggere har ofte noen billige og gode radiatorer, MC radiatorer er best. Sprø en Det heter spør . Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Skal ha meg ny radiator selv, dette er ønskelista i prioritert rekkefølge: 1. Dual heatercore 2. ThermoChill HE120.2 3. Black ice extreme II Har en black ice pro fra før og skal aldri mer ha en single radiator hvis det ikke er en single heatercore da. Heatercore er billigst, men muligens den beste av dem. Tror bare man får tak i de 2 første fra utlandet (www.dangerdenstore.com) og det gidder jeg ikke så det blir nok bix2 fra pcutstyr på meg. Black ice extreme og Thermochill er single pass radiatorer, dette skal vel gi noe bedre resultater enn like store multi pass radiator?? Lenke til kommentar
smy Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 lett svar egenlig dual procore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå