santana89 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Noen ganger kommer det en feilmld da jeg starter pcen: systemet har blir gjennopprettet etter en alvorlig feil., hva er dette? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Den meldinga får du vel etter ein blåskjerm, For å finne ut kva som forårsaker blåskjermen ville eg ha tatt av haken for automatisk reboot i system engenskaper Oppstart og gjennoppretning (fritt oversatt då eg sitt med engelsk XP) Då vil det stå kva feil som gjorde at maskina fekk blåskjermen. Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 jeg har ikke hatt blåskjer siden jeg fikset nye drivere, men det skjedde ikke feilmld rett etter, men 2 dager etterpå:S Lenke til kommentar
sogkib10 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 tror kanskje jeg har opplevd noe lignende etter at strømmen har gått i huset eller at pcn blir slått av på feil måte o.l. Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 det er ikke alvorlig da?=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå