Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch vs Nextgentel

Anbefalte innlegg

Hei, Nå har jeg fått mere nok av UPC/Chello. Så har tenkt til å bytte til enten Catch eller Nextgentel. Lurer på hvem som har lite nedetid det er viktig fordi vi har ip-telefon, Jeg spiller MYE så ping er en del viktig, kundeservice bør være litt grei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde eg hatt penger til det ville eg valgt Catch når eg skulle skaffe meg BB, men NGT var billigast, så eg gjekk for dei. Ikkje at det var eit dårlig valg då. Farten har gått opp med 750 kb\s utan endringar i prisen. Kundeservice kan til tider være ikkje-eksisterande.

Lenke til kommentar
Hadde eg hatt penger til det ville eg valgt Catch når eg skulle skaffe meg BB, men NGT var billigast, så eg gjekk for dei. Ikkje at det var eit dårlig valg då. Farten har gått opp med 750 kb\s utan endringar i prisen. Kundeservice kan til tider være ikkje-eksisterande.

Kundeservice kan til tider være ikkje-eksisterande.

Da vil du ikke høre Upc/chello sin kundeservice :p

Lenke til kommentar

Er veldig misfornnøyd med mitt NGT abonnement og skal uten tvil bytte om kort tid. Tror Catch stiller sterkt med proff pakken som lover bra ping og rask kundeservice. Brukte nylig nesten 100 kroner på å vente på NGT sin kundestøtte der de tilslutt svarte og sa at problemet lå hos meg og ikke skyldte dårlig utstyr/svakt signal fra dem... ALDRI mer NGT!

Lenke til kommentar

hadde valgt catch. NGT er rett og slett helt forferdlig når det kommer til ping og ms. spiller mye online selv, cs. Her sitter jeg med 10-20 høyere ping enn dem andre med telenor 2 mbit. og nå for tiden har jeg slitt noe helt forferdlig med ustabil linje, ping og ms går opp og ned som en jojo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...