Ṱormod Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Et pent stykke arbeid. Likte veldig god teksten i header (og :hover). Veldig fint bilde i header synes jeg. Kanskje ikke så fint det med gråfargen i menyen. Men ellers er det en enkel, fin blogg som signaliserer at du er webdesigner (som kan det du holder på med) Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Takk for respons alle sammen ! Setter pris på mer også ! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg ville latt menyen se slik ut: Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Som mange andre har kommentert tidligere, synes dette er et design med et stilig utseende! Likte godt menyen din og måten du har organisert "les mer" og "kommentarer" på Er derimot litt usikker på bildet i headeren din, tror ikke jeg likte det så veldig godt, men resten derimot.. Edit: Koden din validerer ikke spesielt mye.. Du bruker flere div's flere ganger, noe som fører til feilen.. Endret 12. juni 2005 av OShea22 Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Har fått ordnet menyen nå, og banneren skal jeg endre en del. Takk så mye, mer ? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Syns ikke brunfargen gir en "sommer-feel" om det er det du prøver på. Teksten i header (helt øverst) er litt for oversminka. Det gjelder også headerbildet, nesten vansklig å se hva det er. Hva mener du om dette, trådstarter? Endret 12. juni 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) EDIT: Tar det i webkafeen Endret 12. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Veldig fin navigasjon! Likte den... Fin side Ooops, hadde ikke noe kritikk jeg ;P Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er mye kritikk over her, men jeg har èn ting jeg også, fjern den skrekkelige hoveren på headeren Det er jeg uenig i. Det var stilig sånn! Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er mye kritikk over her, men jeg har èn ting jeg også, fjern den skrekkelige hoveren på headeren Det er jeg uenig i. Det var stilig sånn! Han har endret hoveren på headeren etter chs89 skrev det. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er mye kritikk over her, men jeg har èn ting jeg også, fjern den skrekkelige hoveren på headeren Det er jeg uenig i. Det var stilig sånn! Han har endret hoveren på headeren etter chs89 skrev det. Var i Firefox, men ikke i IE. *tømtecache* Btw: Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Janfredrik: Det er fikset nå. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Janfredrik: Det er fikset nå. Nei, det er det ikke. http://fefas.abstract.no/index.php?aj_go=m...t_from=&ucat=1& Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå