Reborn Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 jeg leste et eller annet sted at mafia skulle komme ut 26 july og så hvar jeg inn akersmic.no der syår det at den kommer 27 sept hva skjer ..... ???? :???: Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg har ihvertfall lest at det kommer 26. juli. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg mente jo det stod i InCite PC Games at det skulle komme ut 26.juni, hehe kanskje jeg leste feil da.. :smile: Men alle bra spill blir jo forsinket litt.. Håper spillet blir bra for jeg kommer nok til å kjøpe det :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Tviler på at det kommer 26.juli.. noen dager til. I såfall så må de som har mekka det holdt all info om spillet bra tilbake. Ikke en en eneste beta som har lekki ut.. (jøss) H&D2 (et spill som jeg venter VELDIG på) er basert på den samme motoren så nå får vi se da.. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Tja.. hjemmesiden http://www.mafia-game.com sier ingenting om det så vidt jeg kan se. Gone Gold sier 29. august. Så får vi se da. :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Bør stemme det med 29. august. Gone Gold pleier å være ganske oppdaterte og riktige. Den andre siden jeg bruker for releasedatoer, tothegame, sier omtrent det samme; EU-release 30. august og US-release 27. august. Så da er det bare å glede seg...kan bli et bra spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå