Gå til innhold

Audio problemer i GTA SA

Anbefalte innlegg

Synes ikke all lyden som skal være der er der. I GTA Vice og GTA 3 var byen mer "alive" med bil lyder, snakk etc. Men her i GTA SA ramler dialogen ut enkelte ganger samt at lydene fra biler og folk høres flat ut, langt borte og nesten ikke eksisterende.

Valgte å innstallere audio filene ved innstallasjon, kan det være en mulig feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desverre har jeg funnet ut at feilen er spill relatert og ikke hardwar relatert på noen måte så den eneste måten å kommer over dette problemet er å innstallere en patch som ennå ikke er kommet men som jeg håper kommer snart.

But all this graphical quality is offset by some serious problems with the sound. Testing on three different machines that exceed the recommended system specs got us three results. On one machine, we didn't experience any audio glitches. On another, the audio simply cut out a lot, leaving you to drive around with only music to keep you company. It's tough to play when you can't hear your mission descriptions. On the third machine, loading up a save game caused a loud grating noise--which sounded like the bike-riding audio mixed with a helicopter--to scream out from the middle of the Grove. We had to hop in a car and drive away from the area to make the noises stop. Also, the cutscenes occasionally desynched from the audio, making the lip movement appear to be way off.

Så desverre må jeg og andre med samme problemer vente til denne patchen kommer :(

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med lyden iblant. Det skjer hver gang det begynner å regne. All lyd bortsett fra radioen blir borte, men den kommer tilbake noen minutter etter sola har tittet fram...

Bortsett fra dette koser jeg meg glugg ihjel. Vanvittig bra spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...