9sta Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei, jeg har bestilt meg en k750i fra komplett.no. Når jeg fikk den så var den død, og jeg skal sende den tilbake så fort som mulig for å få meg ny.. Er det noen som vet åssen komplett gjør det? Hovr lang tid bruker de for å evt. sjekke telefonen jeg har nå som er deffekt og hvor lang tid det tar før jeg vil få en ny??? Takker for alle svar på forhånd, Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Velkommen til forumet. De som kan svare best på det er vel komplett selv? Og her kan du få tak i de, [email protected] Og da vil du helt sikkert få et svar som er bedre en våre Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 .. Hei.. Min erfaring med Komplett er at de er relativt raske på sånt. Skriv til dem at mobilen altså er DOA, Dead on Arrival, og at de derfor kan sende deg en ny telefon med en gang. Dette bør ikke ta lang tid. Lenke til kommentar
9sta Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Takk for svar Jeg vet adressen til komplett. men jeg tenkte jeg kunne spørre her. for og se om det hadde skjedd noen tidligere, så er ikke support tjenesten til komplett opp i dag(lørdag) men skal ringe inn på mandag, for og snakke litt med de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå