jonas27389 Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Michael Jackson - Beat It er ufattelig bra.*Høre på et par 10 ganger* Ikke rart den har solgt farlig mye. Blir aldri lei av Michael Jackson, bare synd at han er helt blåst i hue... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 True, men så lenge musikken er bra bryr jeg meg fint lite om hvordan personen er. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 alt mulig musikk tråden? Herregud, kunne du ikke komme på noe bedre enn det=? Det er jo derfor vi har forumet, for å diskutere alt innen musikk. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Litt enig med Xanitra her. Vi har jo også mange andre oppramsingstråder. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Av en eller annen grunn hører jeg litt mer på Gothic/Opera Metal om sommeren, så jeg kan jo anbefale Nightwish for ikke å ta for hardt i. Hør på albumene Oceanborn og Wishmaster. Det er de beste albumene, og de er vel ikke spesielt kjent. Ikke spesielt kjent?? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Av en eller annen grunn hører jeg litt mer på Gothic/Opera Metal om sommeren, så jeg kan jo anbefale Nightwish for ikke å ta for hardt i. Hør på albumene Oceanborn og Wishmaster. Det er de beste albumene, og de er vel ikke spesielt kjent. Ikke spesielt kjent?? I hvert fall ikke sammenlignet med Once. Blant alle listemennesker er det vel ikke så mange som har hørt om Oceanborn og Wishmaster. Det blir jo litt vanskelig å si for meg, som kjenner albumene godt. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Litt enig med Xanitra her. Vi har jo også mange andre oppramsingstråder. Ja, jeg vet at det er mange andre slike tråder. Men, mange av dem er for store og gamle. Jeg vil gjerne ha litt musikk før sommeren. tenkte også at andre kanskje ville ha dette? Dessuten er mange av trådene overfylt med metall, techno og annen "tung-musikk"... Personlig liker jeg ikke dette og vil derfor ha en tråd uten for mye slik musikk. Jeg er enig i at navnet var litt dårlig, kom gjerne med forslag til et annet navn Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Meat Puppets - Oh, me Meat Puppets - Aurora Boralis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå