Gå til innhold

All mulig musikk tråden!

jonas27389

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av en eller annen grunn hører jeg litt mer på Gothic/Opera Metal om sommeren, så jeg kan jo anbefale Nightwish for ikke å ta for hardt i. Hør på albumene Oceanborn og Wishmaster. Det er de beste albumene, og de er vel ikke spesielt kjent.

Ikke spesielt kjent?? :huh:

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn hører jeg litt mer på Gothic/Opera Metal om sommeren, så jeg kan jo anbefale Nightwish for ikke å ta for hardt i. Hør på albumene Oceanborn og Wishmaster. Det er de beste albumene, og de er vel ikke spesielt kjent.

Ikke spesielt kjent?? :huh:

I hvert fall ikke sammenlignet med Once. Blant alle listemennesker er det vel ikke så mange som har hørt om Oceanborn og Wishmaster. Det blir jo litt vanskelig å si for meg, som kjenner albumene godt. :shrug:

Lenke til kommentar
Litt enig med Xanitra her. Vi har jo også mange andre oppramsingstråder. :ermm:

Ja, jeg vet at det er mange andre slike tråder. Men, mange av dem er for store og gamle. Jeg vil gjerne ha litt musikk før sommeren. tenkte også at andre kanskje ville ha dette?

Dessuten er mange av trådene overfylt med metall, techno og annen "tung-musikk"...

Personlig liker jeg ikke dette og vil derfor ha en tråd uten for mye slik musikk.

Jeg er enig i at navnet var litt dårlig, kom gjerne med forslag til et annet navn :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...