figure_02 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Men imo så er finishene og hardwaren til Sonor mye bedre. Black sparkle er utrolig nice Endret 29. mars 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Enig der, black sparkle er tøft! Sonor er bra trommer, så gjør nok ikke feil i å gå for de... Men selv sikler jeg etter Mapex ProM (for å bytte ut bandsettet mitt, Rockstar...)i Transparent Red (eller muligens Caramel Fade), som Akahito's (fra PDF) sitt sett...: http://www.pearldrummersforum.com/showthread.php?t=102967 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Var fin den finishen der og ja, hadde vært kult hvis du kjøpte Mapex settet så kunne vi sammenligne Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har veldig lyst, må se om jeg får noe bud på Rockstar settet mitt først... men må antagelig spytte inn litt ekstra penger om jeg skal ha et like stort ProM sett, så da blir det nok ikke noe før utover høsten kanskje, eller evt. neste år... Får se . Hvis noen finner billige steder å handle Mapex fra i utlandet må dere gjerne si i fra... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Så de hadde ett Pro-M på drumshop.co.uk (http://www.drumshop.co.uk/ProductDetails.asp?prod=46) veit ikke om det, med frakt hit, blir noe billigere enn det de selges for her i Norge... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 En prom shellpack koster 11 lapper, butikken der jeg jobber en dag i uka importerer de Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Okey. Ikke så gærn pris det i grunn . Mulig jeg like godt bestiller fra norsk butikk hvis jeg går for de seinere da... Lenke til kommentar
BorN Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hmm... Bare lurer på om det finnes teknikk(er) for spilling av raske låter på trommer. F.eks. så blir jeg ganske klar i høyrehanda som jeg spiller hi-hat med, under låter som "Blues Brothers - The Old Landmark" Om holding av stikkene, om hi-hat'en bør være løs/fast osv.. Kommentarer? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 lettere å spille fort hvis hi-hat en holdes nede med foten. Akkurat som det er lettere å spille fort på en 10" enn en 16" Lenke til kommentar
BorN Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Sier meg i grunn enig med det Grunnen jeg spør er at vi skal ha en Blues Brothers konsert kl. 17.30 på en plass kalt Malmefjorden i kommunen Fræna, i Møre og Romsdal. Ikke så langt fra Molde. Så er det noen som bor i nærheten av Molde (Elnesvågen f.eks) så tittn tei, kom og hør på meg hehe! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hehe, desverre bor jeg ikke i nærheten men det hadde vært gøy! Blues Brothers var egentlig de første som inspirerte meg til å drive med musikk Og bare sånn i farta, trommisen lånte Ayotte settet mitt en gang de var i Norge Lagde btw en topic om Pro-M vs 3005 Marius (ikke for å bevise at jeg hadde rett eller noe, trommer er jo seff relevant, men bare for å sjekke hva andre syntes) http://drummerworld.com/forums/showthread.php?t=10003 Endret 31. mars 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har 2 nye filmer nå, 10minutter på begge to, dette er det jeg skrev på et annet forum sånn at bare skriver det her siden jeg ikke orker å skrive alt på nytt igjen nå! Okay fellas, I have 2 videos of me here, both with a length on 10minuttes.. If you don't care to see them because of the length then fine, don't watch them, but for thoose who actually cares to watch them, thanks alot! The first one is really shabby, bad quality, at first I'm playing a song, but then it all get's messy so I stopped... The second I liked better, at the end I'm playing another song I think, so enjoy.. I'm using my Masters kit with my freefloater, and I dont think the video captures the beautiful sound good enogh on the freefloater though, but you get an idea! So thanks, and if you only have the time to watch one, watch the second one.. All of this is just improvisation, I just pressed record and played something, and I know my tempo is bad - I'm working on it.. I've been playing for about 3 years, and I didn't start to play with music before March last year so that's probably one of the reasons of my bad timing.. Comments are apreciated! But please, keep it constructive..! http://www.youtube.com/watch?v=CZLE0oW0C4Q http://www.youtube.com/watch?v=gtXhdLTuoYU Lenke til kommentar
BorN Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hehe, desverre bor jeg ikke i nærheten men det hadde vært gøy!Blues Brothers var egentlig de første som inspirerte meg til å drive med musikk smile.gif Og bare sånn i farta, trommisen lånte Ayotte settet mitt en gang de var i Norge whistle.gif Lagde btw en topic om Pro-M vs 3005 Marius (ikke for å bevise at jeg hadde rett eller noe, trommer er jo seff relevant, men bare for å sjekke hva andre syntes) http://drummerworld.com/forums/showthread.php?t=10003 Daaamn! Hvor mye ga du for det? Edit: Quote figure_02. Endret 31. mars 2006 av BorN Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Mente du hvor mye jeg betalte for at han lånte det? Vel, settet var fatters mens han lånte det, så det veit jeg ikke Hvis du mener hvor mye jeg har solgt det for så er det ikke solgt ennå Lenke til kommentar
BorN Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Leste litt feil. Fikk det for meg at du hadde kjøpt settet av trommisen i Blues Brothers.. men at et trommesett du har, er blitt brukt i filmen er jo bare "Wow!" Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Åja Joda, det er kult det Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ingen som gidder å sjekke videoene eller? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) SirAnderz, settet ditt; Professional DLX Series, right? Har det samme... Består av 20" kick, 8", 10", 12", 13" og 15" tom-toms.... Det var jo det tredje beste settet på sin yngre tid. Lyden er bare fortreffelig... Brukte det til innspilling her for noen uker siden.. Kan sende dere noen instrumentale låter etter hvert... :!: Audun; lær deg å lage linker! Endret 1. april 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 SirAnderz, settet ditt; Professional DLX Series, right? Har det samme... Består av 20" kick, 8", 10", 12", 13" og 15" tom-toms.... Det var jo det tredje beste settet på sin yngre tid. Lyden er bare fortreffelig... Brukte det til innspilling her for noen uker siden.. Kan sende dere noen instrumentale låter etter hvert... :!: Audun; lær deg å lage linker! 5849232[/snapback] Nei, Pearl BRX Masters... 20, 10, 12 og 16 Knall lyd i settet mitt nå etter jeg skifta skinn ja.. Elsker trommene mine Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Har sett litt, og syntes du spiller bra til ikke å ha spilt lengre enn 3 år. Men som du sier selv så har du litt øving igjen når det gjelder tempo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå