ZprMario Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Kan vel si meg enig der, hovedsaklig spiller man jo for å underholde folket, hvertfall live. Han der kan vel sies at gjør det med glans... Har spilt i ca 14 år nå, startet ca 1992 (7-8 år gammel da) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Fatter har vært trommis hele livet sitt så det har alltid stått et stett i huset mitt, som jeg spilte på siden jeg var fem år, men så fikk jeg andre interesser mot slutten av barne skolen (spilte fotball og rørte ikke trommene i 6 og 7 klasse), så tok jeg det opp igjen den sommeren jeg begynte i åttende, og da har jeg spilt konstant siden (er 15 år nå). Den filmen med Chip var kul, kanskje litt kort, og synes Thomas Lang sine sticktricks er fem gangere fetere. Ang show så er jeg helt enig med anders, hater når trommisen bare sitter gjemt helt bak på scenen og ikke kan sees eller noe. Når kommer de bildene foresten? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Vel, da har jeg i hele dag bytta tilbake til Coated Ambassador på hele settet, vasket og tørket støv, tatt bilder og pakket det ned. Ayotte Custom settet skal nemlig ut for salg, det er endel andre ting jeg trenger osv nå (mobil, mp3 spiller+at jeg skylder et par folk litt penger), så det er det eneste å gjøre. Når jeg kjøpte dem laga jeg og fatter en deal på at han fikk førsterett til å kjøpe dem tilbake for samme pris han solgte dem for. Men hvis han ikke gjør det håper jeg å få solgt det for rundt 25.000,- Noen som trenger nytt sett her? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Et par nye bilder jeg tok i dag, og bare i tilfelle: Dette er Ayotte Custom i nydelig red sparkle finish, settet har levd et godt liv siden det ble bestilt per telefon fra Ray Ayotte selv i midten av 90 åra, størelsene er: 08x08, 10x10, 12x12 tom toms med PureCussion R.I.M.S mounts, 14x14, 16x16 gulvtommer (med bein), 14x5 skarptromme og 20x16 basstromme. Ved kjøp har alle trommene coated ambassador slagskinn, også skarpen, coated ambassador resonans skinn (orginale med ayotte logo), basstromma kommer til å ha resonans skinn med Ayotte logoen og et Evans EQ3 slagskinn. Det følger også med tre galge stativer, en trommestol, et dw 5000 hi-hat stativ og et skarpstativ. Hardwaren er en liten blanding av mapex og tama (og DW). Hvis man skal bestille nytt slikt sett, med like mange trommer kommer man raskt over 50.000,- men trommene har blitt fraktet mye, brukt i studio og er på spillejobb nesten vær lørdag og søndag. kommer til å poste annonse på finn.no og musikkweb og, haåper ikke moderator ser på dette som en annonse og sletter inlegget, men som fakta om trommene. jaja, nuff talk, here comes the eye-candy! Oh nice tripple post audun Endret 22. mars 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Råe trommer! Får mitt sett til 2,5k til å blekne fullstendig Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Sinnsykt fint sett Audun! Liker finishen og de power-toms'a, må gi en veldig dyp og fin lyd. Old school! Du får nok helt sikkert solgt det til den prisen, er en ok pris for et såpass fint sett... Kommer bare an på hvor lenge du er villig til å vente på "den rette" kjøperen som byr deg det du vil ha... Endret 22. mars 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Veldig pent sett.. Jeg har rett og slett ikke fått tatt bilder enda, vet ikke engang om kameraet funker.. Tror jeg skal ta en liten sjekk på trommene imorgen og da kan det hende jeg tar noen bilder Håper du får solgt det da.. Selger du med pedalene og? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Nop, ikke med pedalene, men takk for tilbakemeldelser jaja, vi får se hvor lett det blir Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Arh! Tenkte jeg skulle spørre hvor mye du skulle ha for bare pedalene jeg :!: Lenke til kommentar
L2R Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 NOEN SM VET OM NO STED I OSLO/BÆRUM Å TA TROMMETIMER?? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 NEI MEN GÅ OG SPØR DIN LOKALE MUSIKK FORRETNING (FEKS ST.OLVAS I OSLO). ER IKKE CAPS LOCK IRRITERENDE? Øssa: de iron cobraene er akkurat kjøpt for 4.500 så de selger jeg ikke med det første Har akkurat slengt inn annonsen på finn.no, og skal på musikkweb.no nå Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Noen bilder av settet mitt, og det etterlengtede hihatbildene Litt rart oppsett, satt det sånn opp idag så vi får se hvor lenge det lever Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 nice teppe! 5800151[/snapback] Funker som bare det Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Niiiice sett Audun! Liker Hi-Haten, og settet Anders Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Var kult det der Anders har et par spm though, hvor store er de tommene og hvorfor har du liksom bytta om den ene racken med gulvtommen? ser det ikke så godt på bildene, men meinl hatsene er sølvfarga er de ikke? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Fekk ein mail i dag med ein fin liten filmsnutt, eit ungt talent Trommis.wmv Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 oj sann, når jeg trykker der får jeg opp et slags word dokuement med en mase rare tegn :S Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Var kult det der Anders har et par spm though, hvor store er de tommene og hvorfor har du liksom bytta om den ene racken med gulvtommen? ser det ikke så godt på bildene, men meinl hatsene er sølvfarga er de ikke? 5803923[/snapback] Meinl'ene er sølvfarget ja.. Hvertfall en lignende sølvfarge.. Tommene er 10,12 og 16, perfekt Men bytta om bare for å prøve noe litt "spesielt" : ) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Åja sysn du ikke det mangler liksom en tone mellom 12 og 16 tommmene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå