F.Mackey Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Spørs jo helt hva dere spiller vel, mine stikker får mye medfart da jeg spiller i Black Metal band, og jeg bruker mye kantslag. Da blir de fort ødelagt, men to uker til en måned pleier de og holde. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 har knekt et par stikker i min historie, og det var et par jeg kjøpte i polen for 22 kr Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Noen so vet om noen sider der man kan kjøpe yamaha hardware og løse trommer? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Sjekk ut kickmusic.no.. Vet ikke helt da men verdt et forsøk Kjøpte meg nettopp noen Meinl Generation-x 10" hihats Lurer på hvordan de låter Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Generatio X og Meinl generelt er knall! Utrolig mye vare for pengene, du får poste når du har testa dem litt xD ang. bilder av mitt sett så beklager jeg på det sterkeste, men det så ikke ut som de hadde EC2 16'' skinnet i Norge, så det tar litt lenger tid Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Finnes sikkert litt før i tråden, men spør likevel: Finnes det et kult program der hvor du kan mixe å dixe med trommer, som er gratis. Er det noen anbefalinger? Lenke til kommentar
L2R Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 er ganske ny trommis. skal kjøpe nytt/ brukt sett, må være i ganske bra stand! tenkte pearl forum eller target. er dette greit? synes egentlig nesten at forumen er litt dyr (6). vet noen om no sted å ta trommetimer? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvor bor du L2R? Forum høres veldig bra ut.. Mye for pengene Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har ikke peiling Sjekk ut den lokale musikkbutikken.. Alltid hjelp å hente der Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) er ganske ny trommis. skal kjøpe nytt/ brukt sett, må være i ganske bra stand! tenkte pearl forum eller target. er dette greit? synes egentlig nesten at forumen er litt dyr (6). vet noen om no sted å ta trommetimer? 5753798[/snapback] Ang trommer, vil jeg anbefale å sjekke ut BasiX trommer. De selges bl.a. i Drammen, så det er jo ikke så langt unna Bærum i grunn. Et vanlig "standard" opsett med Concept serien deres koster ca 5500 kr, og jeg ville mye heller gått for de enn Pearl Forum, selv om BasiX er et litt mer "ukjent" merke. Trommene er lagd av 9 lags mahogany/bjørk blanding, har veldig fine lakk farger og tøffe lugs... Verdt å sjekke ut, har ikke sett de til salgs noe annet sted enn hos disse i Drammen da, men skal jeg bedømme utifra bildene (har ikke fått testet de selv enda), tror jeg ikke du finner særlig bedre nye sett til den prisen (cymbaler kommer vel riktignok i tillegg da...). Verdt å sjekke ut i alle fall. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...06&pos=5&tot=10 Endret 14. mars 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 "It aint' nothing 'bout rebound" Purdie spille jo Basix, men mest sannsynlig fordi han får en shitload me penger for å gjøre det.. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Bumper og sier det at jeg har fått de nye hihatene Set up bilder kommer snart - men tenk Benny Greb meets Jojo Mayer.. Løp og se på www.drummerworld.com Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Låter elektronisk Skal prøve å komme med noen lydklipp snart, men låter kult rett og slett.. Veldig "statisk" på en måte.. Rett fram... *Vanskelig å forklare* Lenke til kommentar
L2R Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Er det noen som vet om no bra sted å ta trommetimer i oslo og bærumsområdet? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Noen som vet hvordan man kan minske vibrasjoner fra skarptromme? Når jeg slår på den lyseste tommen blurer skarptromme no så inni granskauen... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 tighte den mer Anders, vil du anbefale den hatsen som en aux hats liksom, eller lager den litt "lite, tynn" lyd for å spille grooves osv på? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hva da? Underskinn eller overskinn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå