Gå til innhold

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generatio X og Meinl generelt er knall! Utrolig mye vare for pengene, du får poste når du har testa dem litt xD

ang. bilder av mitt sett så beklager jeg på det sterkeste, men det så ikke ut som de hadde EC2 16'' skinnet i Norge, så det tar litt lenger tid :(

Lenke til kommentar

er ganske ny trommis. skal kjøpe nytt/ brukt sett, må være i ganske bra stand! tenkte pearl forum eller target. er dette greit? synes egentlig nesten at forumen er litt dyr (6). vet noen om no sted å ta trommetimer? :)

Lenke til kommentar
er ganske ny trommis. skal kjøpe nytt/ brukt sett, må være i ganske bra stand! tenkte pearl forum eller target. er dette greit? synes egentlig nesten at forumen er litt dyr (6). vet noen om no sted å ta trommetimer? :)

5753798[/snapback]

Ang trommer, vil jeg anbefale å sjekke ut BasiX trommer. De selges bl.a. i Drammen, så det er jo ikke så langt unna Bærum i grunn. Et vanlig "standard" opsett med Concept serien deres koster ca 5500 kr, og jeg ville mye heller gått for de enn Pearl Forum, selv om BasiX er et litt mer "ukjent" merke. Trommene er lagd av 9 lags mahogany/bjørk blanding, har veldig fine lakk farger og tøffe lugs... Verdt å sjekke ut, har ikke sett de til salgs noe annet sted enn hos disse i Drammen da, men skal jeg bedømme utifra bildene (har ikke fått testet de selv enda), tror jeg ikke du finner særlig bedre nye sett til den prisen (cymbaler kommer vel riktignok i tillegg da...). Verdt å sjekke ut i alle fall.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...06&pos=5&tot=10

2_1523050394.jpg

2_340582358.jpg

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...