sigurd90 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sånn nå er linken oppdatert, du må bare vente litt etter at du har gått inn på siden så kommer du til riktig side. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Den funker nå, men ikke i Opera. OnTopic: Jeg har brukt noen fra ZBT serien tidligere, og de låter helt greit. Som med det meste annet får man hva man betaler for. Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Gå heller opp til Sabian XS-20. På St. Olav i Oslo har de en pakke med 14" hihat, 16 og 18" crash, 20" ride og cymbalbag til 3500... Det er mye tøffere cymbaler. Samme metallegeringen som de bruker i AAX-tingene Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Enig der, ville heller sett på Sabian XS20, Paiste PST3/PST5 eller Meinl Classics. Mye bedre lydkvalitet enn ZBT, og skal ikke koste så altfor mye mer, om du er heldig... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som vet om et GRATIS program som gjør at du kan spille trommer på datamaskinen? Altså ved hjelp av taster eller datamusa eller noe? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 I feel alive eller hva den heter var rå tøff.. Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg er 23, bassisten 21, og de to andre er 18. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Var somsagt ja drittøft, spilt lenge sammens? Hvilket sett spilte du på demoen? Og hvor lenge har du spilt? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vi begynte å spille sammen i September, og demoen ble spilt inn i Okt/Nov. Jeg brukte mitt eget sett på demoen altså et Sonor Signature sett. Bilder finnes her! Har vel spilt i ca 7-8 år, mesteparten av dette har vært i korps. Så ikke bare trommesett, men skarptromme, pauker, klokkespill osv osv... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har vel spilt i ca 7-8 år, mesteparten av dette har vært i korps. 5709829[/snapback] er ikke dette en positiv ting? jeg mener trene opp hender og sånt? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jo...pluss at man lærer noter. Noe veldig få trommiser kan har jeg inntrykk av. Veldig god trening av hendene når man spiller paradiddler, dobbeltslagsvirvel. osv... Det som er negativt hvis man kan si det, er jo at man blir en "allround" trommis. Får ikke øvet bare på trommesett, som selvfølgelig alle trommiser i korps vil, men også de mer kjedelige tinga. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Noter og paradiddler = the deal Forsåvidt dobbelslag også da men.. Endret 7. mars 2006 av SirAnderz Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Nå er nok tiden kommet forat jeg må kjøpe meg en dobbeltpedal. Er blitt skikkelig god me å lage to raske slag med en fot nå og er klar til å ta et steg videre. Har et Yamaha stage custom advantege. Jeg vil gjerne ha en yamaha dobbeltpedal da så det matcher resten av slagverket. Så har jeg da sett nærmere på disse: http://trommer.eskildsen.dk/ShowProduct.aspx?productId=15194 http://trommer.eskildsen.dk/ShowProduct.aspx?productId=14079 Men kan noen si meg hva som er best av kjede eller strap? Uannsett dette er to kanidater. Den ene har en underplate og er 500kr dyrere. Er det verdt det? Også siden dette er en dansk butikk går det da ann og få det til norge uten at det blir for dyrt? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Definetivt kjøp den med underplate, har mye og si.. Og jeg vil kjøpe belte, liker det bedre enn kjede.. Føler jeg får mer glid på en måte.. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Men hvordan blir det siden dette er en dansk butikk? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Blir moms vell.. /toll eller noe sånt.. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg prøvde å regge meg og prøve bestille(uten å bekrefte) Da var gebyret bare på 25kr. Helt utrolig i forhold til norges 200kr... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Noen som kan si noe om disse: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...ot=1105&page=23 Er dette god kvalitet? Har aldri hørt om B8 før... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Veldig mye cymbal for pengene opp i ræva mi Men b8pro serien høres ikke så værst ut da tror jeg men.. Kjøp heller XS serien, de skal vistnok være mye bedre! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Noen andre enn meg her som har sett seg lei av at trommestikker har så forferdelige dårlig kvalitet? To timer øving med bandet og den ene trommestikken knakk, merket var Vic Firth av type 5A, latterlig høy pris for to timer spilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå