figure_02 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 OK, et unntak da . Mulig jeg ikke burde være så bastant, men av "vanlige" skarptrommer er det så å si ikke-eksisterende. Om ikke man får et custom kompani til å lage en, eller evt. denne signaturskarpen (som jeg nesten var sikker på var 14"... but I stand corrected ) 5669570[/snapback] Aranoff har to forskjellige størrelser på signatur skarpene sine, en 14x5 og en 15x4 hvis jeg husker rett. ja jeg veit at jeg lova bilder i dag men skinnet til 16'' har ennå ikke kommet Bilder kommer så fort det er satt på Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Aranoff har to forskjellige størrelser på signatur skarpene sine, en 14x5 og en 15x4 hvis jeg husker rett. Jaggu http://namm.harmony-central.com/Newp/WNAMM...ny-Aronoff.html Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Jupp, var nok det jeg trodde Er utrolig pen den skarpen der, lurer på ossen 15'' hadde hørt ut Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Har fått tatt opp et par låter med bandet nå, ikke akkurat perfekte (øvinsopptak, ikke studio), gulvtammene spesielt kunne vært både stemt å mikket opp bedre, men får ta det for hva det er... skal perfeksjonere det neste uke. Bl.a. er ikke gitarsoloene de beste vi har fått på tape, og skal bli bedre. Lydkvaliteten ble jeg i grunn ganske fornøyd med! Gi gjerne feedback om dere vil, bare hold det konstruktivt... (ikke som i "dere suger." ). Så mangler vi vokalist da... er en av hovedgrunnene til at vi gjør disse opptakene nå,. må finne interessante vokalister... http://www.home.no/petrez/audio/Glomma1.mp3 http://www.home.no/petrez/audio/Burn2.mp3 Endret 2. mars 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Høres veldig bra ut.. Keep up the good work.. Likte den delen i odd time på Glomma.. Ekstrem tøff! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Takker . Liker den odd-timen i Glomma ja (det er forresten bare prosjektnavn, ikke bestemt oss for ordentlige navn på låtene enda, ettersom de mangler tekst...), var morsom å spille inn. Har 3 andre låter klare også, spiller de inn neste uke regner jeg med... Gitaristen var visst veldig misfornøyd med lyden da, på Glomma spesielt... mente melodiene hørtes "sure" ut... men jeg synes ikke det hører så altfor ille ut? Overall så har jeg hørt mye verre, om jeg får si det selv... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Får høre på dem i morra, må sove nå Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Halla! Nå har jeg vært borte lenge, men i mellomtiden har jeg fått meg flere nye godbiter: -Pearl Ian Paice Signatur skarp -Sabian HH 13" regular hats -Fett HW -En rack-del til Har noen andre fått seg noe nytt i det siste da? Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har fått tatt opp et par låter med bandet nå, ikke akkurat perfekte (øvinsopptak, ikke studio), gulvtammene spesielt kunne vært både stemt å mikket opp bedre, men får ta det for hva det er... skal perfeksjonere det neste uke. Bl.a. er ikke gitarsoloene de beste vi har fått på tape, og skal bli bedre. Lydkvaliteten ble jeg i grunn ganske fornøyd med! Gi gjerne feedback om dere vil, bare hold det konstruktivt... (ikke som i "dere suger." ). Så mangler vi vokalist da... er en av hovedgrunnene til at vi gjør disse opptakene nå,. må finne interessante vokalister...http://www.home.no/petrez/audio/Glomma1.mp3 http://www.home.no/petrez/audio/Burn2.mp3 5687073[/snapback] Wow, jævlig tøft det her. Tror nok jeg holder en knapp på burn jeg... Dette var absolutt tøft, stå på. Hvor holder dere til? Spiller dere noe konserter? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi holder til på gamle Ringnes, toppen av Grûnerløkka. Har foreløpig ikke fått spilt konserter med dette bandet siden vi mangler vokalist, men satser alt på å finne en så fort som mulig nå. Glad du likte det, og ja, selv synes jeg også Burn ble best av de to... Litt mye sure melodier (av en eller annen grunn, hørtes ganske annerledes ut når vi spilte inn, men...) og slikt på det glomma opptaket. Kan bli mer til neste uke, har 3 låter til å ta opp da . Ideen var at det først og fremst skal brukes for å få gode vokalister interessert i bandet, blir nok ikke akkurat til demobruk... men kan jo legges ut på en hjemmeside hvis vi blir veldig fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kan jeg reklamere for bandet mitt også? Ligger noen sanger her! Kult om dere hører på, og kommenterer i denne tråden. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Du er trommis der? Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jepp. 14 tegn 5693480[/snapback] 14 tegn? Jaja, det var mye bra her, absolutt. Det jeg kanskje hadde hørt enda litt mer av er energi. Mye av de sakene deres er herlig tunge, og da hadde det gjort seg ekstra godt med litt mer energi og volum. Men for all del, det her var jo superbra, både spilleteknisk og musikalsk Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Glemte en ting: Starten på "Feel Alive" er helt konge!! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Takk for tilbakemelding. Alltid gøy å høre hva folk syntes Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 staret på feel alive var god ja Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hei, jeg har et pearl target trommesett. Jeg har fortsatt Orginal Hi-hat'en og Orginal Crash/riden(er vel mer crash en ride) og er møkk lei skrangle lyden i dem. Har defor lyst på nye hi-hat lokk og en ride med stativ. Hva må jeg ut med for å få noe som er brukbart? Edit: Er feks. denne zildjian pakken brukbar? Endret 4. mars 2006 av sigurd90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå