Mattlakk Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er bare det at jeg ikke liker tabs.no, Jeg bestilte trommesett for 7000, og hentet deg og betalte og greier, Senere skulle jeg bestille noe annet shit, også ble det noen utgifter så jeg ikke fikk penger til å hente pakka, så nå er de drit sure på meg Og den andre pakka kosta bare 600 kr, Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jepp, tabs.no har veldig rimelige priser. Men å lete etter billige skinn er ikke nødvendig. For det første er skinn billig i det hele tatt, og de har som figure_02 sa;de har nesten samme pris over alt. Er ikke noen megaforskjell nei. 10-30 kroner kanskje. Men spørs jo om du skal kjøpe mange eller få. Skal du kjøpe både slagskinn og resonansskinn til hele settet, så blir det en del dyrere visst du kjøper skinna til 160 per f.eks, også koster de 130 per en annen plass. Blir fort en del hundrelapper ut vinduet da ja.... 5596710[/snapback] kjøper du så mange skinn så er det som regel skinndealer ute å gå Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hva er det med signaturen din crawford? Endret 13. februar 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Den er...genial! Hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 [spoiler]Jeg er osvosvosv.[/spoiler] Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Thx (14 tegn) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Angående det jeg snakket om før, det med cymbal-demper, som gjør slik at den ikke synger så lenge etterpå, er dette hva jeg snakka om?: http://www.tabs.no/storefront.php?pid=2196&c1=&c2=&c3= Lenke til kommentar
ChinaberryTree Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Heihei! Jeg har så lyst til å lære å spille trommer! Så jeg lurte på om noen kunne tipse meg om tromme-timer i Trondheim? Jeg sliter litt med å finne noe fornuftig... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Gå rett til din nærmeste musikkforetning og spør ZenCo, den greia der er en sånn dempering, har aldri prøvd sånn før, men sånn man legger på trommer og cymbaler når man ikke vil forstyrre naboen. Jeg tror ikke det er det du er ute etter hvis du bare vil dempe sustainen litt, moon gel ftw som noen har sagt før Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 ChinaberryTree, gå til tre45.. De har undervisningsopplegg Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Når vi er inne på det, hvor jeg får jeg tak i et billig dempesett? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 er vel ca samme som med skinn det der, tror ikke det er så veldig stor forskjell på pris, bare sjekk ut den nett forhandleren (eller lokal sjappa) du sysn er best Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 AJAJAJ! Fikk skinnene mine idag pluss moon-gel jeg bestilte fra trommeslager.no. TABBE! Jeg bestilte Evans G2 16" skinn istedenfor 15"... SURT! :!: Skal returnere i morgen... Men poenget er, jeg ringte og sa dette, så sa han at 15" tom-toms er veldig sjeldne... Jeg kan ikkje skjønne det... ?? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er uvanlig ja.. Standard er partall størrelser.. Noen sier de er letters å stemme - noen sier oddetal er rettere å stemme.. (Noen oddetalstørrelser BLIR vanskeligere å stemme ettersom det blir litt rart med antall lugs osv) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg stemte settet mitt nå for to minutter siden... Gikk helt fint... Litt ekstra arbeid selvfølgelig med 15" og 13", men det går ellers veldig greit og enkelt...!! Settet mitt i størrelser består av 20" kick, 14" snare, tom-toms; 8", 10", 12", 13" og 15", crasher; 16", 16", 17", 20" ride og 14" hi-hats. Jeg skal snart kjøpe en splash og kanskje en china, og selge to av crashene. Jeg er ikke den typen som kjøper mange cymbaler. Det er ikke vits i synest jeg... Ser mange sett på nettet som består av to til tre tom-toms og 5-9 cymbaler... En splash, en china, kanskje to crasher er nok, men å ha sånn to chinaer, tre splasher og tja.... 4 crasher.... nei huff.... Endret 20. februar 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 DEt er det jeg liker best, 10 og 12'' Tommer foran, 14 og 16'' på sia. 22'' basstromme og 14'' Skarp (kanskje en 13'' Aux og), så en ride, to par hats (på hver side), tre crasher, en china, two splasher, en bell og kanskje en stack. digger masse cymbaler post bilder av settet ditt da zenco Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Skal gjøre det Audun... Jeg lurer på en ting nå... Jeg har en gammal cymbal som er skikkelig "ikke-blank"... Funker det å legge den i cola som med mynter? Gidder ikke bruke penger på cymbal-rens og polerings-skum til den, fordi den skal snart på dunken, eventuellt gis bort... Funker det med cola, å la den ligge i en en balje med cola en halv dag eller noe? Bare for moro skyld altså! :!: Endret 20. februar 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Haha, vel... hvis den er gammel, og du allikevel skal kvitte deg med den, så hvorfor ikke. Men det kan bli en del bortkasta cola da , for jeg håper du ikke har tenkt å drikke den etterpå... Men om det hjelper, vel, aner ikke... Om det hjelper på mynter (har ikke prøvd selv), kan det vel være et forsøk på cymbaler og... Lenke til kommentar
tope2 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er det noen her i fra sarpsborg fredrikstad, moss området som spiller trommer og er klare for litt morro. har 2 gitarister en vokalist og basist og gratis øvningslokale, ta kontakt på [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå