Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Gratulerer! Lykke til i Grieghallen når den tid kommer!

Men, lurte bare på om det er noen her som har noe erfaring med sånne øvings padder? En sånn som Dave Weckl spiller på i denne filmen. Har ikke funnet noen steder som selger de enda, og vet heller ikke hvilke merke o.l. jeg burde gå for. Takk for all hjelp!

Endret av andy15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lykke til ja, vet selv hvordan det er å komme videre med solo, hehe :) Vet ikke helt om jeg skal bli med i år, vi får se...

Men ang det med pac ja.. Den padden Dave bruker, er enten en av vic firth sine eller så er det en HQ Realfeel pad.. Den sistenevnte er vist kjent som den beste av alle padder - men har ikke testet den selv da det ikke er så mange av den i norge.. Tror remo selger en kopi av den eller noe sånt..

Men en sånn pad er uansett å anbefale.. Øve på rudimenter, anywhere, anytime ;)

Lenke til kommentar

Enig med Øssa i det... I alle fall om du er en seriøs trommis og vet du kommer til å fortsette å spille en stund. Da angrer man bare rett etterpå at man ikke sparte opp litt ekstra, og tok toppmodellen med en gang. I alle fall etter egen erfaring. :p

EDIT: Om du er ute etter så billig som mulig, men allikevel topp-pedaler, så kan jeg også tipse om Big Dog E002 ( link ) og Mapex Janus (har disse på www.sound1.no). Disse koster begge 2890,- , og kan sammenlignes med de bedre pedalene der ute. Er jo ganske individuelt hva man liker da, men de får mye bra review og virker å være veldig gode. Big Dog'ene er omtrent rip-opp av Tama IC, men det betyr jo rett og slett bare at de fint kan sammenlignes (bortsett fra et litt flashy utseende...blått pedalbrett? :p ). Janus også, kvalitetspedaler. Men vil være en fordel å prøve de først, se om de er noe for deg... PDP har jeg også sett har sluppet en ny dobbelpedal, virker å være veldig high-end... Og de er nok også ganske rimelige vil jeg tro.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...