aemil Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Gratulerer! Lykke til i Grieghallen når den tid kommer! Men, lurte bare på om det er noen her som har noe erfaring med sånne øvings padder? En sånn som Dave Weckl spiller på i denne filmen. Har ikke funnet noen steder som selger de enda, og vet heller ikke hvilke merke o.l. jeg burde gå for. Takk for all hjelp! Endret 16. januar 2006 av andy15 Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Lykke til ja, vet selv hvordan det er å komme videre med solo, hehe Vet ikke helt om jeg skal bli med i år, vi får se... Men ang det med pac ja.. Den padden Dave bruker, er enten en av vic firth sine eller så er det en HQ Realfeel pad.. Den sistenevnte er vist kjent som den beste av alle padder - men har ikke testet den selv da det ikke er så mange av den i norge.. Tror remo selger en kopi av den eller noe sånt.. Men en sånn pad er uansett å anbefale.. Øve på rudimenter, anywhere, anytime Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Anbefaler alle å se http://www.atomfilms.com/af/content/six_drummers Noen som sa rytmefølelse? hehe Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Fyfaen, det var heftig. Likte godt støvsuger mannen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Now those are some far out percussionists. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Er det noen som har noen triks mot nervøsitet? Når jeg skal spille, så blir jeg veldig svett i hendene... Og visst trommestikkene drar, daaaa er det gjort! :!: Endret 19. januar 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Feil tråd............ Endret 19. januar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Flere stikker Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Pleier alltid å bli svett i henda når jeg er hos trommelærern min, men er jo egentlig ikke nervøs... Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Blir jo alltid svett i henna når du spiller uansett. Iverfall jeg. Dypp hendene i talkum før du spiller Du blir jo bare nervøs før du skal spille da. Er bare deilig når du er i gang :!: Edit: Leffi was here. Endret 19. januar 2006 av Øssa Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Ja, skjønner... Men jeg bommer så voldtsomt også Det er irriterende:P Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Bommer på trommene? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har egentlig ikke no' peiling på trommer Men jeg lurer bare på om noen har hørt den trommesolo'n med van Halen? Der han spiller fortere og fortere, og til slutt så går det så inn i helvettes fort... Det er tøft å høre på, synes jeg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Awrait, fet. http://www.thatvideosite.com/view/1424.html Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Haha..Flink han der ja.. kul video though Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Awrait, fet.http://www.thatvideosite.com/view/1424.html 5467085[/snapback] Zkillz Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Ingen som hadde noe og si på pedal fronten? Trenger dobbelpedaler, og vil helst ikke bruke så altfor mye, 2-3000 tusen er en fin pris. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 hmm....Iron CObra er vel de billigste av de store, dvs Eliminator, IC, så den yamaha greia, dragonfly eller noe. Så har vi jo axis, men de er utrolig dyre. Tama Roadpro dobbeltpedaler er lillebroren til IC, tipper du får dem til rundt 2500-3000. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Når det er sånn 1000 kr i forskjell ville heg heller gått til en high-end pedal istedet for å kjøpe en middels bra en til 1000 kroner mindre. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Enig med Øssa i det... I alle fall om du er en seriøs trommis og vet du kommer til å fortsette å spille en stund. Da angrer man bare rett etterpå at man ikke sparte opp litt ekstra, og tok toppmodellen med en gang. I alle fall etter egen erfaring. EDIT: Om du er ute etter så billig som mulig, men allikevel topp-pedaler, så kan jeg også tipse om Big Dog E002 ( link ) og Mapex Janus (har disse på www.sound1.no). Disse koster begge 2890,- , og kan sammenlignes med de bedre pedalene der ute. Er jo ganske individuelt hva man liker da, men de får mye bra review og virker å være veldig gode. Big Dog'ene er omtrent rip-opp av Tama IC, men det betyr jo rett og slett bare at de fint kan sammenlignes (bortsett fra et litt flashy utseende...blått pedalbrett? ). Janus også, kvalitetspedaler. Men vil være en fordel å prøve de først, se om de er noe for deg... PDP har jeg også sett har sluppet en ny dobbelpedal, virker å være veldig high-end... Og de er nok også ganske rimelige vil jeg tro. Endret 20. januar 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå