Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt. De er i mine øyne helt perfekt balansert, omtrent like tykke som vanlige 5A stikker og litt lettere. De er akkurat sånn som jeg mener trommestikker bør være. Alle signaturstikkene til Vic Firth koster jo 175 kroner og jeg vet det er et kvalitetsmerke, men det at det er signaturstikker drar nok opp prisen litt ekstra

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg stort sett Vic Firth 5A (vanlige), men har begynt så smått å utforske andre stikker, ettersom jeg synes de tåler litt vel lite for min spillestil... Går ofte med endel av disse, så kunne tenkt meg noe litt mer holdbart. Har også testet ut Carbosticks (5A modell det også), og de tok det litt lenger tid med, selv om de også røyk til slutt... Mulig jeg prøver Premium versjonen neste gang. eneste jeg synes var litt dumt med Carbostikkene var at de etterlater små svarte merker på cymbalene, men det går fint an å pusse bort... Holder meg unna Ahead da, det blir litt for "solid", og har sett hvor ofte de kan ødelegge cymbaler og det meste annet, etter kort tid.

Lenke til kommentar

Heihei, jeg har nå planer om og kjøpe dobbelpedaler, mine første, så lurer på hva jeg skal velge... Har lyst på noen litt gunstige, har helst ikke lyst og betale 4000 og oppover. Noen som har noe og anbefale? Og er det noe vits i og kjøpe Pedal Pad ? jeg kommer til og øve mye på hurtighet så tenkte at det kunne vært en ide og gjort det lydløst, har noen av dere prøvd en sånn?

Lenke til kommentar

Hei folkens! Ville bare si takk for tipsen ZprMario! Ang. det med å øve med 5A, og spille med 7A... Trommesoloen jeg skulle ha var på UKM ( Ungdommens Kultur Mønstring ), og det gikk kjempe bra... Jeg kom videre, så jeg skal spille i Grieghallen 31. Mars! DET blir saker :D Gleder meg som en liten unge! :dribble:

PS. Trommesettet saug, så jeg håper det blir et bra i Bergen!! :w00t:

post-81802-1137448543_thumb.jpg

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...