figure_02 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Joa, det er kult det Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Fikk meg kubjelle og en trommemaksin til jul jeg :/ 5336922[/snapback] Jeg fikk også kubjelle! More Cowbell!! Fikk også en Iron Cobra pedal da, det var egentlig mer digg Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Smeller meg på den lista over folk som fikk kubjelle ja.. Fikk den av butikken der jeg handler alle tinga mine, også der jeg tar trommetimer.. Kubjelle til 400 kr Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Sweet! Kult å få den så billig, men liker egentlig ikke kubjelle så godt. Hører ikke helt hjemme i det jeg hører på/spiller. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hahahha. Må bare..: http://www.devilducky.com/media/12491/ Kubjeller er morsomme de Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Tok jo sånn ca forever å åpne den der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Den videoen er fantastisk på kornet. Hvis du/dere blir proffe artister noengang, regn med å høre "It needs more cowbell" ofte. Stort sett "alle" innen musikkbransjen har sett eller hørt om den sketsjen..Når ex-bandet mitt var i studio ropte produsenten til trommisen "HAR DU NO KUBJELLE? DENNE SANGEN TRENGER LITT MERE KUBJELLE". Om det er cowbell i sangen man spiller inn eller ikke har ingenting å si, det er en sånn in-joke. Kubjelle er nemlig en ganske forhatt lyd siden 99% av 80-tallets hårspraymetal-band brukte kubjelle altfor mye i låtene sine. (Twisted Sister: We're not gonna take it f.eks.) Endret 3. januar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 HAHA! Aldri ledd så mye før til en film tror jeg.. Rett og slett helt genialt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Den tar lang tid å laste fordi Quicktime-plugin må laste ned hele fila før den spilles av. Men har du først gjort det en gang tar det 0 sekund hvis du går til sida senere. Også får vi etablert en gang for alle at Christopher Walken er fra en annen planet enn oss andre. Endret 3. januar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
EVH Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Bare posta første linken jeg fant. Fy faen så genial film. Går aldri lei =D Bruce Dickinson: Easy, guys.. I put my pants on just like the rest of you - one leg at a time. Except, once my pants are on, I make gold records Sitter å hører på nirvana nå. Grohl er seriøst bra på trommer da..! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er det ikke sånn at grohl synger der da? :S Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er det ikke sånn at grohl synger der da? :S 5381928[/snapback] Kurt synger der da, du tenker på Foo Fighters sikkert Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Noen av dere som har prøvd Stagg black metal cymbalene? Ser utrolig kule ut og lurer fælt på hvordan de låter. Lurer og litt på Zidjian Z Power Smash. Noen som har prøvd disse? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Så han spiller trommer i Nirvana og synger i Foo Fighters? hehe Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Ja, tror det hvertfall. Imo så er de stagg cymbalene direkte stygge, men vær sin smak Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Stygge?! Syns de er dødspene! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ro ned nå gutter før noen begynner å grine Nei men sånn seriøst, smaken er som baken.. Har funnet ut i det siste at jeg blir tent av grønne trommesett med gull hardware, og sexy cymbaler.. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Så han spiller trommer i Nirvana og synger i Foo Fighters? hehe 5383447[/snapback] Og så spiller han gitar i foo fighters Multimusikalsk han der. Hehe. Syns han helt klart er best på trommer da.. Men synger også jævlig tøfft, mest fordi han tør å ta i som faen. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Veldig dyktig fyr han Grohl ja. Er også han som spiller trommer på plata til Tenacious D, men det visste sikkert flere her fra før... Han kan i alle fall groove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå