Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oki, jeg kommer nok til å kjøpe Meinl Amun Power ride'n dems (20") og Meinl Amun power crash 16 eller 18" er usikker, har testa alle cymbalene.

Har prøvd å legge inn bilder, men har bare et mobilkamera, og kvaliteten blir dårlig. Pluss at jeg ikke får lagt inn bildene på dataen :( Fordi selve kameraet vi har, er ødelagt. :( Har veldig lyst på noen nye pedaler til basstrommene mine. Har sett litt på Iron Cobra, de ser rimelig bra ut! Har jo også noen master pedaler til Pearl da. :)

5163197[/snapback]

Kjøp Eliminator, min favoritt hvertfall.. Og overlegen kvalitet....

5164773[/snapback]

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
http://www.pearldrummersforum.com/showthread.php?t=112457

Noen filmer og en liten side jeg har laget.. Domene er underveis.. Men filmene er dog veldig dårlige... Sloppy her og der.. Og den coldplay var et herk å lage.. Veldig vanskelig å få det til å stemme overens skikkelig, høres ut som om jeg eier null timing.. men det er altså bare sånn det ble når jeg skulle redigere.. Skal prøve å få det til bedre neste gang.. :)

5165767[/snapback]

Mye bra der! Artig med egne trommesider

Lenke til kommentar
Fin side :)

Men det bildet som er ''themet' på sia er ganske dårlig laget, ikke for å være negativ, men du burde jobbe mer med det :)

Kikka også på filmene, men den ganske dårlige kvaliteten ødelegger :(

Menmen, jeg veit at alt det der er vanskelig, og du skal sikkert bruke mer tid. Lykke til :)

5169224[/snapback]

Hehe vet det.. Var laga på 5minutt bare for å ha noe der.. Så det skal jeg lage bedre.. Men gjør det etterhvert :) hehe.. Kvaliteten suuuger.. Irriterendes

Lenke til kommentar

Om man skjærer hull i basstromma, bør man kjøpe en sånn "dings" som legger rundt kanten hvor man har skåret ut hull, eller holder det med sterk teip? Får at det ikke skal revne altså. Og får man en sånn "dings" i støreleser slik man må skjære hull etter hvor stor "dingsen" er? Hvor dyrt er det? :w00t:

Lenke til kommentar

Tøffe de MSX-settene :). Anders her har Masters Studio (BRX) i alle fall, har ikke sett flere her med Masters trommer.

BTW, tøffe videoer Anders :). Synd at det ikke var helt synkront og slikt, men får du sikkert ordnet etterhvert. Må somle meg til å ta opp litt jeg også, har jo videokamera her, bare så sjelden jeg orker å filme når jeg øver :whistle: ...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

TrondPet: Bruker ikke ring eller teip jeg, funker utmerket.

Det ser bare stygt ut med teip, og hvis du da skal ta det av en gang får du noen skikkelige merker, så hvis du absolutt trenger ville jeg gått for en sånn ring.

Og ja, det er nok smartest å kjøpe ringen, og så skjære hullet etter størrelsen.

:tease:

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Heisann

Nå er det en stund siden jeg har vært innom her, sist jeg var her, prøvde jeg å få solgt starclassicsettet mitt, det er nå gjort. Så har jeg fått kjøpt meg et Pearl Masters MSX-sett :D Noen andre som har Masters el? Jeg er hvertfall meget fornøyd:)

5175127[/snapback]

Har du sett i den finishen? å steike den var nice! :dribble:

Få opp noen skikkelige bilder med cymbaler og stash da. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja det er gøy den... cross-sticking blir litt feil fordi det er kantslag.. altså når du legger stikka ned på skarpen.. ettersånn som jeg har forstått ddet hvertfall.. vi kaller det crossovers vi så har vet vi hva vi mener liksom :p

men ja.. nå vet dere hvor jeg står henne liksom :p på en måte da.. har spilt i snaaart 3 år forresten

Lenke til kommentar

Crossovers ja, dumme meg :p . Kan desverre utrolig lite teori og slikt, lærte masse da jeg først starta å spille, men det er en stund siden nå, og nå bare "gjør jeg det", uten å tenke på begreper og virkelig "hva jeg gjør"... :innocent: . Frister å begynne på kurs igjen, men da måtte det blitt hos en veldig annerkjent trommis og helst ikke så altfor langt unna området her, og det ser dårlig ut akkurat nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...