SirAnderz Skrevet 31. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2005 Har en solo av Mike Mangini på dataen der han bruker Zil-bellen tror jeg, legg meg til på msn så skla du få den Sjønner helt det du mener om å ha et reint oppsett. Angrer egentlig litt på at jeg kjøpe min Sabian HHX Evolution splash - selv om den låter så genialt bra.. Er bare ikke Zildjian Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 31. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2005 Jepp... teknisk sett er det jo lyden som teller, men synes allikevel det gjør seg best med samme cymbalmerke på settet. Blir litt "forvirra" av å se på et sett med ørten forskjellige logoer som flasher rundt om . Beste er kanskje å vaske vekk logoen da, men da får man ofte trøbbel med å selge cymbalen igjen, om det skulle skje... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2005 Er enig med det med cymbaler, vil ha alle i samme merke Fikk foresten Meinl Amun cymbalene idag men spørs om vi får hentet de i dag da, men bilder blir det ihvertfall snart da Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. november 2005 Rapporter Del Skrevet 1. november 2005 BILDER!! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2005 Pappa skulle hente de i morra, så da kommer det nok Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Har noen en web-plass hvor jeg kan hoste en liten trommejam av meg selv? Jammet for meg selv en 17 minutters tid, filen er på ca 17 mb. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Er det ikke mulig å bare laste den opp som vedlegg på forumet? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Vel, her er de endelig!! Bildene av mitt Ayotte Keplinger Custom Maple Red Spakle trommesett! - 08x08, 10x10, 12x12'' Tom Toms med PureCussion Rims. - 14x14 og 16x16'' Gulvtommer med bein. - 20x16'' Jomfru Basstromme - 14x5,5 Skarp (17 lags!) Cymbaler - 14'' Meinl Amun Medium Hi-Hat (på et dw 5000 h-h stativ) - 16 og 18'' Meinl Amun Medium Crashes (på no mapex, tama stativ) - 20'' Meinl Amun Powerful Ride (på et nub stativ uten merke) - 8'' Sabian B8 Splash stacked på en 10'' Sabian B8 Splash (på et yamaha sativ) Annen Hardware - Maxtone Doppeltpedaler som skal byttes ut i IC så snart jeg har penger - En eller annen LP Mounted Tamburin Skinn - Remo Coated Ambassador på alle toms - Evans Genra på Skarp - Ayotte custom skinn på basstromma Enjoy Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Som dere ser har jeg lekt meg med camera Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 *leke litt til* Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Har noen en web-plass hvor jeg kan hoste en liten trommejam av meg selv? Jammet for meg selv en 17 minutters tid, filen er på ca 17 mb. 5096185[/snapback] Add meg på msn så kan jeg hoste den sikkert Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Feite for et fett sett Figure, selv om jeg trodde det var med sånne trehoops da men.. Drit rå sparkling finnish.. Hvordan liker du cymbalene? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Vel, jeg liker egentlig ikke sett med tre hoops så det er bare bra for meg Takk for det uansett Fikk cymbalene i dag, så har ikke fått prøvd de så mye, men alle er veldig høye på volum (virker ihvertfall sånn på rommet mitt). ''Amuns are dark, sweet and blending over cutting and bright.'' Er en kar som sa det på drummerworld forumet, klarer ikke beskrive de noe bedre selv. Og som Marius sa, 18'' Medium Crashen passer utmerket for ride patterns. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Nyydelig sett figure! Ser knall ut. Håper du blir fornøyd med Amun'ene også, er hvertfall veldig fornøyd med mine. De har kanskje en noe høyere lyd enn man er vant til, på meinl siden står det at de er perfekt egnet til live bruk og slikt... Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Se på han her! Han var kjapp du! Se hvordan han bare "leker" seg gjennom sangen. Fyren spiller foresten trommer i Vornagar. Space med film på Du kan jo foresten bruke myspace.com til å laste opp den der trommejammen din på! Endret 3. november 2005 av Øssa Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Har sett den videon før, på drummerworld, ble faktisk ikke så veldig imponert, han kan spille fort ja, men for min del liker jeg ikke sånn type tromming... Lenke til kommentar
EVH Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Ahhh. Hører på 6:00 med Dream Theater. Så digg intro! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Statisk tromming med kjedelig trigging kaller jeg det, men hver sin smak Lenke til kommentar
EVH Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Hehe. Jaja. Jeg har hvertfall hatt den i loop i hodet mitt i hele dag.. =P Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Joda, det er en fin nok intro, men hadde han ikke brukt så mye av sine "trademarks" på den og den ikke hadde vært så veldig trigga ville den vært mye penere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå