figure_02 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Så ikke pris jeg heller. :S Går det evt. ann å bare ha en sånn dør som ikke slipper ut lyd? Rommet mitt grenser bare til et annet gjennom døra liksom. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Viss for eksempel veggene er tynne så betyr det mye også.. Skal være VELDIG tjukke for å ikke komme lyd ut tror jeg Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Fant ingen pris på siden der, så jeg er ikke sikker. Det hadde nok vært det mest optimale, og snekre opp slike og putte lydisoleringa utenfor veggen, tipper det demper utrolig godt. Men som sagt, er jo endel jobb, og er usikker på hvor lett det er å fjerne det igjen seinere . Hvis ikke får man vel også kjøpt slike matter/tapet som er formet som eggekartonger, har sett endel slike i studioer ol. Er kanskje en god løsning, men har ikke funnet noe sted på nett som selger slikt. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Fikk lov alikevel jeg Har bestilt cymbaler nå, og satt opp tomene, men basstromme og skarpen ligger i bilen til fatter så jeg får satt opp resten i morra. gleder meg Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Hvilke cymbaler sa du at du hadde bestilt? Og BILDER Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Noen som vil ha bilder fra klinikken eller? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Noen som vil ha bilder fra klinikken eller? 5068765[/snapback] jaaaa Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Vel..dere får vente til imorgen, tysken og sengen kaller etter en laaaaaaaang dag Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 ARgh.. din dritsekk, hehe neida.. Hvordan var den da? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Tommy Lee for teh win! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Du ser Tommy Lee goes to college ja? Hold på å le meg ihjel når han skulle spille med korpset første gang - er sikkert vanskelig da, men han hadde jo tross alt gjort det på highschool Ellers vil jeg snart høre noe skikkelig tromming på settet hans som har på hybelen.. Men men.. Kommer vell engang.. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Selve klinikken var dritbra Veldig imponert, og dritmorsom kar. Får gi dere en smakebit på bildene da, kommer mer imorgen. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Ser veldig bra ut det der.. Reference i rootbeer fade? hmm.. Ser nesten sånn ut Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Selve klinikken var dritbra Veldig imponert, og dritmorsom kar. Får gi dere en smakebit på bildene da, kommer mer imorgen. 5069144[/snapback] Jøss - satt han bare sånn der og sov hele tida? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 Mest sannsynlig.. Viss dere vil se settet mitt, kan dere ta turen innom http://www.pearldrummersforum.com/showthread.php?t=109713 Vurdere å skifte ut hw'en til svart.. Tror det hadde vært tøft Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 jævlig bra klinikk. Morsomt =D syk hastighet på fyrn ass Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Vil tro at han har en rimelig bra hastiget siden har er kåret til verdens raskeste trommis(singel slag i 60sekunder, over 1000 slag ) Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Vil tro at han har en rimelig bra hastiget siden har er kåret til verdens raskeste trommis(singel slag i 60sekunder, over 1000 slag ) 5070089[/snapback] Nærmere sagt 1203. 20 slag i sekundet. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Hehe, er på skiolen nå, men får satt opp retsen av trommene når jeg kommer hjem, dere kan jo få bilder da, men har ikke fått cymbalene ennå, så det ser nok litt tynt ut Cymbalene er Meinl Amun 14'' Medium Hats, 16 og 18'' Medium Crash og 20'' Powerful Ride. Får dem for 6500 gjennom en evnn av fatter Klinikken så digg ut, synd at jeg ikke kunne dra, men få ut fler bilder ^^ Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Sånn..det var vel de beste bildene. Har ikke lært meg hvordan jeg skal få tatt bilder når det er mørkt og inne alt det der men. På de siste viste han hvor fort han kunne spille..helt sinnsykt! Han kan faktisk spille fortere enn det som er verdensrekorden, men han ville ikke klare å holde tempoet i et helt minutt. Sitat: "And now i'm gonna do some speed stuff...cause... *KREMTiholdtheworldrecordKREMT*! Endret 28. oktober 2005 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå