Gå til innhold

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet det, hadde egentlig tenkt meg men hadde helt glemt av det nå.. Kom på det igår og nå er det forseint.. Bussen tar 9 timer og har ikke fått ordna meg med fri fra skolen og sånt.. Drit og... Viss det er noen som skal.. Så børr dere ta bilder :D

5061180[/snapback]

Will do ;)

Lenke til kommentar

Bah, jeg har fått influensa i dag, bra: jeg får fri fra skolen og får tid til å rydde vekk på rommet mitt så jeg får plass til settet.

dårlig: jeg får ikke dratt på clinicen, og btw så blei mamma sur fordi jeg ville ha settet på rommet mitt, og at vi måtte snakke mer om det.

Vi har så lite hus, og lyden da blir ganske sterk ^^

Noen som vet om en måte jeg kan ha det på rommet uten at det dundrer ut i hele huset? Nei, jeg vil ikke spille med pads.

Lenke til kommentar

Har egentlig samme problemet selv akurrat nå, må sannsynlig lydisolere rommet trommene står i. Heldigvis ikke det største rommet, men lurer litt på hvilke muligheter som er... Så på en Glava isolasjons side der det så ut til å være en god løsning, men er redd det blir altfor mye styr (jeg leier kun leiligheten her) og for dyrt:

Glava lydisolasjon

Vurderer egentlig mest å skaffe noen slike lydisolerende skillevegger... men vi får se...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...