SirAnderz Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Neeeii.. Post bilder nå Vil see! hehe Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg vet det, hadde egentlig tenkt meg men hadde helt glemt av det nå.. Kom på det igår og nå er det forseint.. Bussen tar 9 timer og har ikke fått ordna meg med fri fra skolen og sånt.. Drit og... Viss det er noen som skal.. Så børr dere ta bilder 5061180[/snapback] Will do Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 får vurdere om jeg skal ta med kamera...speilrefleks med 8 megapixler eller drappy nikon med 3.2 og dårlig blits? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hehe. Ta bildene du Hørtes ut som du hadde litt bedre kamera enn meg (speilrefleks kameraet altså) Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 nja..skal liksom kombinere det med bytur, vet ikke helt hvor keen jeg er på å drasse med et svært paparazzi kamera. (lager heftig paparazzi lyd, flaut å ta bilder i kirke under konf osv ) Tror ikke jeg tar med kamera, dessverre. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hehe. Da skal jeg prøve å finne kameraet mitt og få tatt no Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Bra Men noen som vet om det er 18 års grense? siden det er på rockefeller og allting Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 føler meg ganske sikker på at det ikke er det, men ikke 100% sikker. burde vel stått her da; http://www.kickmusic.no/sak/000447.asp Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Forresten folkens! Mike mangini klinikken i oslo på sankt olavs butikk/ rockefeller er imorra kl.18:00. http://www.kickmusic.no/sak/000447.asp Just a reminder 5061022[/snapback] Yes! hadde tenkt meg dit, men så om jeg plutselig på at jeg har sammfunnsfag oppgave å levere så kan ikke:( . Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Desverre Anders, men settet er ikke satt opp engang ^^ Du får pent vente Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hmm.. Liker ikke å vente - men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, eller hva sier du Marius? hehe... Nei seriøst Christian - du får søren meg det ta med kamera. Driter i hvordan det er for deg.. Jeg vil ha bilder hehe neida.. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg skal vurdere det Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Må ikke føle deg tvinget eller noe sånt altså, hehe... Men det hadde vært koslig - neker ikke for det Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Sant som du sier Anders . Hadde vært moro med noen bilder fra clinicen ja, men går det ikke så går det vel ikke. Mike Mangini er jo sinnsykt rå da, teknikk til tusen . Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Så nettopp en video av han.. Å herlighet.. Har SÅ lyst dit nå - men men... Hvor mange bruker å være på klinikkene der nede i oslo.. har hørt at det ikke bruker å være så mange liksom.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Bah, jeg har fått influensa i dag, bra: jeg får fri fra skolen og får tid til å rydde vekk på rommet mitt så jeg får plass til settet. dårlig: jeg får ikke dratt på clinicen, og btw så blei mamma sur fordi jeg ville ha settet på rommet mitt, og at vi måtte snakke mer om det. Vi har så lite hus, og lyden da blir ganske sterk ^^ Noen som vet om en måte jeg kan ha det på rommet uten at det dundrer ut i hele huset? Nei, jeg vil ikke spille med pads. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lydisolere rommet med eggekartonger er en mulighet, selv om det ser helt forjævlig ut Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Hmm, nei, det vil jeg ikke gjøre. Endret 27. oktober 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Har egentlig samme problemet selv akurrat nå, må sannsynlig lydisolere rommet trommene står i. Heldigvis ikke det største rommet, men lurer litt på hvilke muligheter som er... Så på en Glava isolasjons side der det så ut til å være en god løsning, men er redd det blir altfor mye styr (jeg leier kun leiligheten her) og for dyrt: Glava lydisolasjon Vurderer egentlig mest å skaffe noen slike lydisolerende skillevegger... men vi får se... Endret 27. oktober 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Så ikke hvor mye det kosta Marius, vet du pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå