SirAnderz Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Sweet Amber - tatt trommetime hos Eric Smith? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jepp Var der på mandag, en bunkers på frogner. Inni i et lite rom som var stappa med zildjian plakater, backstage pass, diverse trommer og 50 esker trommeskinn. Spilte på et eller annet yahama sett, det med tre-"rimsene". Veldig imponert hvertfall, han er helt ekstrem på trommer. Jeg lærte blant annet en metode for å trene på uavhengihet mellom beina mine, og for å trene den "tunge foten" min Var mest generelt siden det var første timen da..han så liksom på hvordan jeg spilte og litt sånt. Men han mente jeg hadde naturlig talent Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Vel, jeg får se hva fatter vil, kanskje han vil ha noen av skinna selv. Kult da SA Skal kanskje begynne å ta timer jeg og, for å se om det hjelper noe. Per Eriksen heter han, er ikke så veldig kjent tror jeg, en venn av pappa (kunne seff tatt timer hos han og, men det blir liksom så ''rart''). Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kult da Sweet Amber.. Tenkt å ta flere timer med han eller? Har allti lurt på selv om jeg har noe talent Har ikke så mange musikalske i familien heller liksom Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kommer nok til å ta et par timer til ja..hvor mange vet jeg ikke, får se hvor mye jeg får ut av det Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Vet noen av dere om trommekurs i bergensområdet? Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 trommerkurs? Jeg har aldri sett et trommekurs i hele mitt liv (bare i korpset), de fleste lærerne tar privat timer. Spør hos nærmeste musikk foretning, SA kom jo i kontakt med Eirik Smith av det, så det er sikkert verdt et forsøk ^^ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Her i bergen har det vært arrangert flere trommekurs som jeg vet om, men vet ikke om noen nå.. Lenke til kommentar
TrondPet Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har hørt opm tromme kurs jeg også, men det var i Trysil, hehe. Men tror det var kombinert med afrikanske trommer også. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Nå ble det stille her, hehe.. Noen som forresten spiller traditional grip? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 er det hvor du liksom holder hånden opp ned? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Virgil Donati spiller med traditional grip på venstre hånda, SwEEt^AmbEr. Hvis det kan hjelpe deg til å forstå hva det her. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Skjønner ikke, er det sånn at venstre stikka holder du sidelengs liksom? Som Thomas Lang og Steve Gadd spiller? Har aldri klart det jeg, den mister all kraft. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg kommer til å kjøpe dette brukte tromme settet for 4.500,- Pearl Forum 5 trommer m/symbaler Tomholdere Cymbalstativ Hihat-stativ Skarptrommestativ Basstrommepedal Trommestol 3 par trommestikkere 3 ekstra trommeskinn Instruksjonsvideo Notebok m/CD Øvingspad Grei pris og ser OK ut. Hva mener dere? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Skjønner ikke, er det sånn at venstre stikka holder du sidelengs liksom?Som Thomas Lang og Steve Gadd spiller? Har aldri klart det jeg, den mister all kraft. 5051295[/snapback] Man bruker mer tommel og mindre håndledd/pekefinger og langefinger for å lage markerte slag Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Riktig snittleif.. Mye vanskeligere.. Begynt å jobbe med det litt nå i det siste.. knall.. kjempegøy til jazz og sånn.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Ok, da skjønner jeg Syns det var en god pris for forum settet jeg Pluss at du får med masse annet stash. Det første jeg ville gjort var å kjøpe nye skinn ihvertfall. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Melder meg inn i den store tromme tråden jeg å! Spiller trommer selv har et pearl target tromme sett. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Velkommen, som den tredj mest aktive posteren her (sjekk listen, HAHA!) Så ønsker jeg deg velkommen og håper du føler deg velkommen. Velkommen skal du være!! Hvor lenge har du spilt? (ja, jeg er litt hyper idag) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hvordan sjekker man lista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå