Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hallo igjen allemann! har ikke vert her så mye i det siste. Mye tromming har det blitt uansett seff!

 

Har en kompis som spiller trommer å hører på slipknot. IMO Slipknot er dritt, men trommisen er siinnsyykt dyktig! Så jeg har jamma litte grann med han da..(Ikke Joey jordison, men han kompisen som likte Slipknot :) )

 

Hva skjer her da!?

Lenke til kommentar

tror vi har diskutert dette allerede men.. det er umulig å måle hvor god en trommis er, noen er såklart flinkere, men man kan aldri måle hvem som er best!

 

Å si at man ikke behøver å være så teknisk flink for å spille metall er vel litt drøyt å si.

Jeg spiller jo halveis metall..og jeg eier jo alle dere tett :innocent:

Lenke til kommentar

Synes trommer i metal er utrolig viktig at er bra jeg. Over gjennomsnittet bra hvis man skal tenke ut fra sjanger.

 

Synes også metal trommiser ofte er veldig bra tekniske. Det eneste som er litt synd er at de aller fleste over-spiller. Jeg for min del liker trommene i ACDC veldig godt f.eks.

Lenke til kommentar

Eneste metalltrommiser gjør er å spille raskt.. "Cranker" metronomen opp till 300bpm og spiller whatever that comes to their mind :p Må ha mye mer, for eksempel uavhenighet for å spille jazz , og vil si at du må ha minst mye mere teknikk, for da bruker du hihaten på en helt annet måte en bare lukke å åpne på 4'deler..

 

Viss noen er med på denne tanken da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...