EVH Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Wow, må prøve å komme meg på det der Det er ikke biletter eller no? :S Nei. Klinikker pleier vanligvis å være gratis. Regner med at denne er det og. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Gjett om jeg skal ned dit da, er jo bare 9 timer med buss Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hallo igjen allemann! har ikke vert her så mye i det siste. Mye tromming har det blitt uansett seff! Har en kompis som spiller trommer å hører på slipknot. IMO Slipknot er dritt, men trommisen er siinnsyykt dyktig! Så jeg har jamma litte grann med han da..(Ikke Joey jordison, men han kompisen som likte Slipknot ) Hva skjer her da!? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg, for min del disser elektriske trommer.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Joey er dyktig han, men er liksom ikke i eliten tror jeg, men han er dyktig og passer bra for Slipknot Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nå kan man jo uansett ikke spille metal og mene å være i "eliten" da. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvorfor i helvete må Mangini komme til Oslo og ikke Trondheim!&/"!%¤/(!"%#( Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nå kan man jo uansett ikke spille metal og mene å være i "eliten" da. Nå tuller du sant? Hvorfor kan man ikke være i eliten når man spiller metal da? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det er ikke akkurat de sjangerene som krever eller behøver beste trommiser da. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Var jo ikke det du skrev da, og i hvilken sjangre trenger man mer tekniske trommiser i da? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Seriøst? Ser mer opp til metal/prog trommiser som Portnoy/Barker osv enn Gadd... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Er det jeg mener også, man trenger ikke dyktige trommiser i metal? trenger man det i jazz da? man trenger det ikke, og hvordan måler man en god trommis, etter hva du liker snittleif? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 tror vi har diskutert dette allerede men.. det er umulig å måle hvor god en trommis er, noen er såklart flinkere, men man kan aldri måle hvem som er best! Å si at man ikke behøver å være så teknisk flink for å spille metall er vel litt drøyt å si. Jeg spiller jo halveis metall..og jeg eier jo alle dere tett Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Halveis Metal? Det var en snodig ting, forklar. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ville kanskje ikke kalt det helt metall..alt fra rock til metall da sarkasme noen? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Synes trommer i metal er utrolig viktig at er bra jeg. Over gjennomsnittet bra hvis man skal tenke ut fra sjanger. Synes også metal trommiser ofte er veldig bra tekniske. Det eneste som er litt synd er at de aller fleste over-spiller. Jeg for min del liker trommene i ACDC veldig godt f.eks. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Trommene i AC/DC synes jeg er kjedelige. Ikke noe spesielt med dem, bare rett fram "Classic" rock'n roll. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 AC/DC har jo bare treige standard rytmer da.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Var jo ikke det du skrev da, og i hvilken sjangre trenger man mer tekniske trommiser i da? Alt som nå for tiden går under Prog Rock. Altså en hel haug sjangere, deriblandt Prog Metal(Ja det går under Prog Rock og ikke Heavy Metal), videre over til Jazz, Funk og alt under, over og rundt. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Eneste metalltrommiser gjør er å spille raskt.. "Cranker" metronomen opp till 300bpm og spiller whatever that comes to their mind Må ha mye mer, for eksempel uavhenighet for å spille jazz , og vil si at du må ha minst mye mere teknikk, for da bruker du hihaten på en helt annet måte en bare lukke å åpne på 4'deler.. Viss noen er med på denne tanken da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå