Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Jeg har bare prøvd et elektronisk sett, men der var der hvertfall bare å sette på seg headsettet og velge mellom masse forskjellige ferdiginnspilte låter (uten trommer) som man kan sitte å leke seg med og improvisere på. Dette synes jeg var utrolig fett! Og i tilleg kan man velge mellom masse trommelyder, som gjør det enkelt og varierende for en nybegynner...

 

...Akustisk er finere å se på. Det er jeg enig i, og strømregningene kan jeg ikke si noe på...

 

...Elektronisk er også utrolig praktisk for veldig mange når det kommer til bråking også. Det bråker jo mye mindre, og kan spilles mye oftere enn akustisk uten klaging fra naboer...

word! :yes:

Lenke til kommentar

gikk faktisk for sette, 2500 med ekstra pedal og frakt, var ikke mye og si på, sitter og skrur det sammen nå, er helt greit, de har funnet en slags løsning på basspedalen, der de bruker fjæring istedenfor en kølle som slår på pad, den føles helt grei ut iforhold til en vanlig pedal, men jeg vet jo ikke hvordan feelen er når man har lyd på, er choke muligheter på cymbalene, noe som er veldig greit. Eneste negative med settet er at cymbalene er fast, og stativet er i det minste laget, er egentlig helt grei størrelse, men føler forsatt at det er litt lite, men har ikke satt opp stengene padsene er festet til, så da kommer det seg mest sannsynlig betraktelig.

 

Mvh.

Øyvind

Lenke til kommentar

Drum Xtreme DX-150

 

Ville ikke hatt det settet om det ble kasta etter meg :!:

 

Er litt gøy med elektriske trommer når du bare tester det i ei musikksjappe eller noe i den duren, men kunne aldri tenke meg å spille på sånne fast. Hvis man skal bruke dette settet til annet enn øving må man jo kjøpe seg en saftig forsterker i tillegg, og det kan jo bli dyrt.

 

Syns kanskje og det blir litt for perfekt når man spiller på slike sett. Samme lyden hver gang hvis man ikke har noe ûber greier som varierer lydene :D

 

Edit: Leif

Endret av Øssa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...