SirAnderz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ser sykt jalla ut syns jeg da men.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Joda, men 2000 kroner er heller ikke mye penger, og nytt akkustisk sett skal kjøpes, tror eg klarer og lære meg littt rytmer og far, selv om det ser litt jalla ut Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
EVH Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 det så veldig annerledes ut enn det elektroniske settet jeg har prøvd Dette har jeg prøvd; http://www.rolandus.com/products/details.a...prodid=TD%2D12S Har aldri prøvd et sånt trommesett som du posta en link av AMD-GNom. Det så jo veldig annerledes ut da. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ...Jeg har bare prøvd et elektronisk sett, men der var der hvertfall bare å sette på seg headsettet og velge mellom masse forskjellige ferdiginnspilte låter (uten trommer) som man kan sitte å leke seg med og improvisere på. Dette synes jeg var utrolig fett! Og i tilleg kan man velge mellom masse trommelyder, som gjør det enkelt og varierende for en nybegynner... ...Akustisk er finere å se på. Det er jeg enig i, og strømregningene kan jeg ikke si noe på... ...Elektronisk er også utrolig praktisk for veldig mange når det kommer til bråking også. Det bråker jo mye mindre, og kan spilles mye oftere enn akustisk uten klaging fra naboer... word! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Seriøst, det ser veldig jalla ut ^^ Lenke til kommentar
EVH Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Seriøst, det ser veldig jalla ut ^^ må nok si meg enig =P Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) *slettet* Endret 8. september 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Sier meg forsatt enig at det ser jalla ut, men mener dere at det ikke kan brykes til og lære litt rytmer og fart på? Som sagt så har jeg 9 timer i uken på akkustisk i tillegg, og skal kjøpe nytt sett iløpet av halvt til et helt år. Og forsatt er det bare 2000 kroner Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, men hvorfor kaste bort 2000kr? Men din båt da... Eneste du egentlig trenger for å lære rytmer er jo stikker da.. så bare spiller du på en pute eller noe.. go hardcore Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvorfor Ikke? Er jo gøyt og spille da, uansett om det ser litt jalla ut, og er ikke så lett og lære seg forskjellige deler av sangene vi spiller på en pute, blir lettere når oppstillingen er den samme. Men det er rett, min båt. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ville ikke helt stolt på det settet, hvor er basspedalen? Du sier du allerede har 9 timer i uken på et aukustisk sett..er ikke det nok til å lære seg litt rytmer på da? For å lære teknikk og litt rytme kan man jo også bare kjøpe et par med stikker og en øvelsematte Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Enig, 9 timer i uka er jo bra. 2000,-....spar litt til så får du en nydelig ride Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 hmm.. nå ble det stille her i tråden.. må bare si jeg at er på min første liksom husband konferanse.. er en lederskole og jeg er trommis i husbandet, drit tøft.. krisen da så er lovsangsband.. er shitgøy.. bilder kommer Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Jepp, stille her nå Gikk du for settet AMD-Gnom? Btw: sirandrez, jeg skjønner ikke hva du snakker om Endret 10. september 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 gikk faktisk for sette, 2500 med ekstra pedal og frakt, var ikke mye og si på, sitter og skrur det sammen nå, er helt greit, de har funnet en slags løsning på basspedalen, der de bruker fjæring istedenfor en kølle som slår på pad, den føles helt grei ut iforhold til en vanlig pedal, men jeg vet jo ikke hvordan feelen er når man har lyd på, er choke muligheter på cymbalene, noe som er veldig greit. Eneste negative med settet er at cymbalene er fast, og stativet er i det minste laget, er egentlig helt grei størrelse, men føler forsatt at det er litt lite, men har ikke satt opp stengene padsene er festet til, så da kommer det seg mest sannsynlig betraktelig. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Mener at jeg har spilt på en konferanse i helgen. Og der var det et band som opptrådde før møtene, spilte litt sanger.. .Og jeg spilte trommer der, you see? Var vell en 100stk der eller noe sånt, var litt kult når det kom gamle folk etter vi hadde spilt å sa at jeg var flink stas, hehe Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hehe, kult Sirandrez ^^ Vel Gnom, du får forklare mer når du har fått spilt en stund Lenke til kommentar
EVH Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 O la la Skjekk denna a folkens; http://www.kickmusic.no/sak/000447.asp Mike Mangini trommeklinikk Blir jo dritfett Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Wow, må prøve å komme meg på det der Det er ikke biletter eller no? :S Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Drum Xtreme DX-150 Ville ikke hatt det settet om det ble kasta etter meg :!: Er litt gøy med elektriske trommer når du bare tester det i ei musikksjappe eller noe i den duren, men kunne aldri tenke meg å spille på sånne fast. Hvis man skal bruke dette settet til annet enn øving må man jo kjøpe seg en saftig forsterker i tillegg, og det kan jo bli dyrt. Syns kanskje og det blir litt for perfekt når man spiller på slike sett. Samme lyden hver gang hvis man ikke har noe ûber greier som varierer lydene Edit: Leif Endret 12. september 2005 av Øssa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå