Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Najs pris det må jeg si :). Får ordnet meg nokså billige cymbaler selv, da jeg bestiller i Tyskland via firmaet jeg jobber i (så momsen trekkes fra). Fikk 3 Paiste Signature cymbaler (14" Heavy Hats, 17" Power Crash og 18" Full Crash) for 5000 kr.Norge er altfor dyrt når det gjelder musikkutstyr... (eller, forsåvidt veldig mye annet også).

Lenke til kommentar
http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=430608&st=80

 

ZprMario, kan du sende en link til det Sonor Force settet du refererer til der....har søkt masse på den tyske sia men finner det ikke  :no:

Sonor Force 3005 sett , liste over alle tilgjengelige Force 3005 standard-sett der.

 

Regner med du vet det kun er standardoppsett som du må bygge videre på, velge seg ut det beste start-oppsettet og bestille øvrige trommer utenom... Bare å søke på f.eks Sonor 3005, så kommer det opp alt de har av sett/ekstra trommer i serien. Kan ellers også anbefale Force 2005 som er litt billigere, og er av 100% birch. :thumbup:

 

Ser ut som prisene har gått litt opp siden sist jeg sjekka på det settet (22/22/10/12/14/16/skarptromme/hw), regna ut at det vil komme på ca 16800 kr totalt inkl. norsk moms (også på frakt). Regna da ut i fra at frakt kom på 160 e, men tror nok den vil bli lavere enn det. Fortsatt ganske billig i fra hva samme oppsett koster her i landet da.

 

(prisene er akkurat de samme på alle fargevalgene, så selv om de har forskjellige farger på bildene, kan man bestille alt hva man vil ha og få til samme pris...)

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Kuul tråd det her :thumbup:

Hvorfor har ingen nevnt Stewart copeland, Matt cameron og Dave abruzzese?

Hør Matt på temple of the dog skiva, den karen groover bra!

Dave sin unplugged med Pearl jam imponerer meg den dag i dag.

Stewart= menneskelig metronom! liker måten han spiller på, han er liksom alltid på topp av beaten.

Lenke til kommentar

Ok, tok å kikka litt her nå.

 

Tama Superstar Custom shellpack, 22x18'' BD. 10x8, 12x9 Tom Toms. 14x11'' Floor Tom. 14x5,5'' Wood Snare Drum. MTH900M Double Tom Holder, MTH900AS Single Tom Holder, MC61 Multiclamp, included. Hardwarepackage HR5WN containing: HP200 Single Bass Drum Pedal, HH75 Hi-Hat Stand, HS70W Snare Stand, HC73BWN Cymbal Boom Stand, HC72WN Straight Cymbal Stand. = 1039 Euro

 

Tama Superstar 22x18 BD = 569 Euro

 

Tama Superstar 16x16 Floor Tom = 298 Euro

 

Ok, her ser dere hva jeg har kikka på.

 

Tilsammen skulle det bli:

 

2x22'' Bass

10, 12'' Toms

14, 16'' Floor Toms.

 

= 1906 Euro.

 

Det jeg lurer på nå (henvender meg til ZprMario) er det med Moms frakt ovs, hvor mye skulle det bli å få dette her hjem på døra?

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Har nettop spilt i en 2-3 timer med bandet, og henda mine er helt ødelagt. Hud faller av og det kommer blemmer. Dette er noe som har begynt å skje ganske ofte i det siste pga. at jeg har begynt å spille veldig mye mer. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan unngå dettte? sportsteip?

 

det gjør vondt.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...